1:5 Wedstrijd Limburgse Modelautoclub

• Topicstarter Topicstarter Ron.S
  • Startdatum Startdatum
R

Ron.S

Guest
Limburgse Modelautoclub

Zondag 10 july 2005 organiseerd de LiMAC een wedstrijd
speciaal voor de 1:5 onroad brandstof auto`s.(Touring,F1 en Trucks)
Aanvang : 9.00 uur.
Inschrijven voor 9.30 uur of via de site.(ook niet leden welkom)
Deelname : Gratis
LET OP : alleen met droog weer wordt er gereden , circuit niet nat.
Meer Info op : www.Limac.info

Mogen jullie daar weer rijden? ik dacht dat dit vanwege de gemeente niet meer mocht.

Hou er wel rekening mee dat wij met de vliegclub niet erg ver van jullie weg zijn.

Misschien dat ik wel eens kom kijken of jullie nog wel zo snel zijn als toen ik nog met de auto's bezig was.

Hallo Theo .

Normaal rijden wij onze wedstrijden bij de Gamma in Weert in de klasse:
1:10 en 1:8.
Dit evemenent doen wij organiseren voor de mensen die normaal gesproken altijd op zondag daar aanwezig zijn met de 1:5 auto`s.
Maar ook niet leden zijn welkom om mee terijden.
Trouwens de vliegclub heeft er geen last van want jullie zitten op de 35Mhz en de auto`s zitten op de 40Mhz.

Groetjes Ron

Vanmorgen dan maar eens gaan kijken en ook een leuk gesprekje gehad met de mensen van de organisatie.

Voor mij als "leek" was het een leuk evenement waarin zeer duidelijk te zien is dat het heel goed is als men georganiseerd gaat rijden. Men leert veel meer van de ervaren mensen en de gezelligheid is ook goed.

Ik hoop dan ook vurig dat de opzet geslaagd is en de Sittardse rijders zich ook gaan verbinden aan de LIMAC en zo dan een heel mooie club met prachtige centraal gelegen baan voor elkaar krijgen. De plannen die ik vanmorgen gezien heb zien er prachtig uit.

En af en toe van dit soort gesprekjes tussen de diverse takken van de modelbouw zouden soms zeer veel wonderen doen en probleempjes in de kiem kunnen smoren.

Alleen ben ik bang dat er na die demo van die 1/8 enkele kuiltjes in het asfvalt van die parking zitten. Mijn kin lag ook bijna op de grond. Tjonge wat gaat dat hard.

Inderdaad Theo,

was erg leuk om weer eens een georganiseerde race te zien, was voor mij toch een kleine twintig jaar geleden dat ik zelf aan wedstrijden meedeed.

Maar blijf toch maar bij de electrowagen die ik nu heb, zou inderdaad wel eens op een circuit willen rijden. Las op de site van de LIMAC dat ze dit in de toekomst willen proberen op te starten, hoop dat het lukt.

André

Heren, bedankt voor de leuke reacties.

Het was een zeer geslaagde dag zoals ik van de rijders heb meegekregen.
Ook de opkomst van 15 1:5 rijders was goed.

Kom ook eens kijken in Weert bij een clubwedstrijd van de LiMAC.

Groet ,

Ron

www.LiMAC.info

Back