1:6 mono waterski

Heb ik ook gedaan en zonder de vest werkte wel en met de vest werkte het niet het komt op een gram
3b96fa5ea53706c358ebe4fa8db42da0.jpg

Ook de ingreep aan het rechter been is succesvol verlopen, en de uiteinden van de protheses zijn pas gemaakt met de montagepunten op de ski.
full

Daarna heb ik mevrouw in het badpak gehesen (er kijken immers ook minderjarigen mee) en op de ski gezet. Ze is alleen met haar hoofd ergens anders, maar daar schijnen wel meer vrouwen last van te hebben ...
full

full

Momenteel staat ze ingeschreven op de afdeling cosmetische chirurgie. Met name haar gewrichten behoeven nog enige nabewerking om de gevolgen van de operaties te laten verdwijnen. Hopelijk kan ze daarna ook haar hoofd er weer beter bij houden...

Moet je juist een contra gewicht met de juiste gram achteraan de skie plaatsen en alles blijft boven tot aan haar schouders en de skië staat in de juiste hoek

Heb je messenger praat sneller

... of niet voor elke zin een nieuwe reactie plaatsen ...

Drijftest volgt nog, nu ligt de ski in de laatste laklaag te drogen. De stand in het water wordt hoofdzakelijk bepaald door de hoek tussen de twee treklijnen, ook bij het wegvaren, daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Het enige wat nu nog kan bewegen, en dus niet dicht zit, zijn de schouders, polsen en de nek.

Even een drijftest gedaan, mevrouw is geslaagd! Het geheel drijft tot net met de oksels in het water, schouders nog bovenwater. De ski ligt in de goede hoek met de punt net onder het wateroppervlak. Zodra er aan de lijn getrokken wordt komt de punt boven en helpt de vleugel op dat moment ook nog met opwaartse kracht om de boel uit het water te tillen.

Ben benieuwd naar de vaar-test, duurt niet lang meer ... :banana:

Vandaag even een voorzichtige proefvaart gemaakt:
(Video-kwaliteit is niet super, mobiel van zoonlief...)

Zoals je ziet werkt het! :beer::yes: Maar er is nog wat te tunen uiteraard:

- De boot heeft problemen om voldoende trekkracht te genereren om haar uit het water te trekken: hydro-prop, en de boot is nog in race-trim. Kan eenvoudig verholpen worden door de outboard te laten zakken en een onderwaterprop te monteren. Maar het liefst laat ik de trim zo, anders verliest ik telkens de optimale trim voor de wedstrijden. Even met wat props experimenteren, kijken waar winst te behalen is.
- De lijn moet langer voor het goede beeld, zeker het dubbele, als niet het drievoudige. Dan zitten de vleugeltips ook niet meer in de hekgolven.
- Vleugel zo aanpassen (buigen) dat mevrouw makkelijker opricht, ze blijft nu zijdelings liggend door het water slepen bij de start Maar kan ook met het gebrek aan trekkracht te maken hebben, of de combinatie van beide.
- Als bovenstaande is opgelost de vaarhoek finetunen voor het mooiste beeld

Hoe dan ook, het principe werkt! Verder met de afwerking, een afspraak met de schoonheidssalon is al gemaakt voor een spray-tan behandeling. En dan verder tunen. :thumbsup: Maar voor een eerste keer in het water ben ik tevreden.

Laatst bewerkt:
Probeer eens de bovenste lijn 3cm langer dan de onderste
De onderste trekt de ski er uit en een maal uit het water neemt de bovenste lijn over voor de sturing

Inmiddels zijn de cosmetische behandelingen in volle gang. Ziet er enigszins 'mishandeld' uit, maar valt mee ....

full

Nieuw laagje primer doet wonderen

full

Mocht het met dat waterskiën toch niet lukken kan ze altijd nog de atletiek in, op de evenwichtsbalk... :D

Voelde soms wel vreemd hoor, de heupjes schuren om ze mooi glad te krijgen ;)

full

Laatst bewerkt:
Zo, de zonnebank heeft z'n werk gedaan, dit is beter

full

Als de verf helemaal doorgedroogd is kan ze eindelijk weer in het badpak, en kan het hoofd erop. Zijn we ook van die naaktfoto's af...
pfeif.gif
nixsagen.gif

Laatst bewerkt:
Met hulp van mijn echtgenote zijn de haren netjes gevlochten, zodat het niet in de ogen kan komen.

p1170237-custom-jpg.239959

Zo ziet het geheel er dan uit, klaar voor het water

p1170229-custom-jpg.239956

De bindingen een beetje scale gemaakt

p1170234-custom-jpg.239957

Frisse blik in de ogen

p1170236-custom-jpg.239958

Nu nog een dagje plannen aan het water om de boot en de vleugel te trimmen.....

Back