Even een zakdoekje pakken.
Ik zit te kwijlen.
Ik zit te kwijlen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi iedereen,
Het is een eeuwigheid geleden dat ik hier nog eens aan een plastic model ben begonnen en ik ga eens kijken of ik het nog een beetje in de vingers heb.![]()
Bedankt én goeie vraag Johannes.Ha die Luc, zie nu pas je mooie ombouw!
Heb direct een vraagje, waarom heb je de loopschoonmaakstokken (mooi woord voor galgje) er op gelaten? Er is toch geen bijpassende loop meer.
Bedankt voor de tip Roel. Dit had ik inderdaad over het hoofd gezien.@Luc, allereerst: Zoals gewoonlijk weer heel mooi werk! Eén klein puntje waar je wellicht naar kunt kijken:
De.30 boegmitrailleur steekt door het camonet heen, maar datzelfde net beperkt de mitrailleur in z'n vrije beweging.
Juist die mitrailleur werd als een soort 'tuinslang' gebruikt... Moet zoveel mogelijk vrije beweging hebben.
Ik zou de opening iets groter maken...
Update 2 voor vandaag:
Eens de sleepkabels klaar waren vond ik dat het nu tijd was om een sleepstang te maken. Kwestie van toch een beetje in de sfeer te blijven.![]()
Een bronzen staafje, ijzeren latjes, enkele boutjes en moertjes, een mini brandertje en wat solduur waren al wat ik nodig had om de stang te maken.
En zo geschiede:
Bekijk bijlage 386578
Bekijk bijlage 386579
Bekijk bijlage 386580
Bekijk bijlage 386581
Wordt vervolgd,
Die moet er idd nog op, Johannes. Maar dat is een werkje voor later.Moet er geen "vergrendeling" op, bij de eerste de beste hobbel valt de overigens mooi gelukte trekstang uit de beugeltjes.
Die moet er idd nog op, Johannes. Maar dat is een werkje voor later.![]()
Ik ben eerst nog bezig aan de (werkende) kettingspanner voor Erika.Gelukkig![]()
Wel, het model is op 1/6 en hij is bijna even groot als mijn Tiger.Ik heb de foto's even terug gekeken maar kan niet helemaal duidelijk krijgen hoe groot je model wordt.
Gezien de prachtige details en de foto voor de werkbank (waarvan ik de grootte ook maar slechts kan gokken) vermoed ik dat het een formaat wordt waar mijn kleine neefje een ritje op zou kunnen maken.