1:6 Zelfbouw tanks.Hout. Paintball. Aktie.

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door togt, 16 mei 2004.

  1. togt

    togt Guest

    Hallo tankers! Ik weet niet of ik op dit forum goed zit: Ik ben geen schaal-bouwer maar hobbyist.

    Ik ben bezig een 1:6 AMX 10RC tank te bouwen, een 6wiels amfibie voertuig. Het kanon is een semi-automatisch painball marker. Hier is een link naar mijn site.

    Ik vroeg me af wie van de mensen hier wel eens gekeken hadden naar http://www.rctankcombat.com en interesse hebben in het starten van een Nederlands clubje? Ik ben zelf al begonnen met bouwen, Ik heb twee andere Nederlanders gevonden die ook al bezig zijn met bouwen.

    Mijn excuus aan de echte model-bouwers die gaan voor de waarheidsgetrouwe details, het is mij persoonlijk meer te doen om de mechanische en actie-aspecten van de hobby dan het detailwerk. Ik ben ook nogal budget-gebonden, vandaar de bouw met hout, gebruik van ruitenwissermotors en ruwe afwerking.

    Laat me weten als je mee wil doen, informatie wil hebben of tips hebt over de aanpak van de bouw!
     
  2. togt

    togt Guest

    Druk zeg!

    Er is weinig actie op dit gedeelte van het forum ?!
     
  3. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Correct...
    Tankbouwers doen het meestal op een van hun eigen fora.
    De meeste tankbouwers die hier verschijnen hebben hun 'tank' als tweede project ernaast.

    Roel
     
  4. Aandrijving 6wiel tank

    Togt,
    Ik zag je vraag nar de aandrijving van een amfibische zeswieler bij het draadje van Biggles.
    Als je me je postadres even mailt stuur ik je een kopie van het artikel wat in het Quicklink-blaadje stond.
    Groet,
    Leo
     
  5. togt

    togt Guest

    Bedankt voor je reactie, zie PB voor het antwoord!
     
  6. Biggles

    Biggles Guest

    Hallo Togt,