1:8 brushless buggy BMI

hallo

Na het ombouwen van men rex ben ik helemaal gek van het 1:8 brushless buggy gebeuren!
Ik ben dan ook op zoek naar een 2e buggy, ik zag dat BMI er ook een uitbrengt. Ik kan hier zeer weinig over vinden, ook over de gebrukte motor en regelaar. Mss iemand meer info?
een linkje: bmimodels

grtzzzz

hallo

Na het ombouwen van men rex ben ik helemaal gek van het 1:8 brushless buggy gebeuren!
Ik ben dan ook op zoek naar een 2e buggy, ik zag dat BMI er ook een uitbrengt. Ik kan hier zeer weinig over vinden, ook over de gebrukte motor en regelaar. Mss iemand meer info?
een linkje: bmimodels

grtzzzz

Tja, ziet er nogal cheap uit, zal wel weer een chinees brol zijn waar een bmi sticker op is geplakt. Kijk bijvoorbeeld is naar die demper mount dat is 2x springen, en die is zo krom als een banaan.

Ik vraag me af waarom die voorste armen niet horizontaal staan (zoals moet).

Lijkt me dikke brol.

Als je niet super veel wilt spenderen dan check eBay voor een goede gebruikte buggy, daar zul je veel meer plezier van hebben.

Dat het niet de beste kwaliteit is ben ik me ook van bewust hoor, vroeg me alleen af of het iets was. Ik ben opzoek naar nog een 1:8 buggy en kwam deze gwn tegen.

grtzzz

Ik zie nergens wat die kost, en wat je budget is. Maar kijk eens naar een LRP BX8e, die kan je voor €350 vinden (moet je wel nog elektronica bij kopen).

Hij zit rond de 300euro, maar als ik bij de lrp nog een motor, regelaar, lipo moet bijkopen kom ik ook heel duur uit hoor.

grtzzz

Ja, duurder zowiezo... maar dan nog hangt het af van wat je erin wilt hebben he :wink: Ik zei deze ook maar omdat als ik nu zou moeten kiezen ik voor die LRP zou gaan.

Alternatieven voor deze vind ik genoeg hoor, maar ik vroeg me gewoon af of er iemand meer info over deze heeft.

grtzzz

2de hands gaan zoeken. Ter vergelijking: Ik had mijn RC8Te compleet voor 330 euro. Deze wagen is STUKKEN beter en er zit een Neu 15151y met MMM en Ace 2008 servo in. Dus denk dat je wel wat leuks samen kunt stellen voor rond de 300 euro.

Dat het niet de beste kwaliteit is ben ik me ook van bewust hoor, vroeg me alleen af of het iets was. Ik ben opzoek naar nog een 1:8 buggy en kwam deze gwn tegen.

grtzzz

Daar spreek je jezelf al tegen, ik weet dat het geen kwaliteit is, maar vraag me af of het toch wat is?

Niet aan beginnen dit soort rommel, wordt waarschijnlijk door cheng chung fabriek in China voor tig "rc" merken gemaakt. Geen onderdeel voor te krijgen, en met de "matige" kwaliteit zul je die hard nodig hebben;) zou vooral vooraf al wat schocktowers bestellen.

Back