1/8 GT-e

Het filmpje doet het. Weer een reden minder voor een brandstof rijder om niet over te stappen op electro. Deze maakt net zoveel herrie als een nitro ;-).
Was een mooi gezicht inderdaad.
En ik kon je net niet bij houden met mijn TC

Ff de tempgun mee ;)

Zo te horen aan de fluittoon en zien aan de acceleratie zit de motor al heel snel aan z'n top , denk dat als de temps goed zijn er nog wel wat tandjes bij kunnen op het pinion.

Wat ligt er nu aan motor in :?: 2 of 4 poles :?:

Geloof een 2000kv volgens het onderschrift bij 1 van de filmpjes.
Alleen merk en type werd niet vermeld ;)

Tis een 4-poles dus die mag zeker wel een tandje meer hebben afgaand op het filmpje , op het korte stukje voor de rijderstelling naar de kantinebocht zit ie al op 80~90% en opkomen rechte stuk hoor je hem nauwelijks nog versnellen.

Gaat wel netjes de baan over zo te zien :thumbsup:

Onderschrift van de serpent site is niet correct. Motor is een lrp 2200.
Verhouding is nog te kort. We willen echter de kit overbrenging niet te lang kiezen. Veel banen zijn niet zo lang als de MACH en beter iets te kort dan rokende regelaars en motoren.

Echter met 70 graden motor temp na 12 minuten denk ik ook dat een tand of 2 erbij zeker kan.

Rondetijden waren gelijk of iets sneller dan de 13.5 stock 1:10. 19 laag.

Niels, het is zeker niet vergelijkbaar met de X12 of 20, want met dit soort setjes, geef je geen boost timing, en dat scheelt enorm.
Gisteren weer getest, met een groter pinion erop, temperaturen blijven mooi, dus wat dat betreft werkt de LRP combinatie prima voor deze klasse.
Top was bijna 75 per uur, en zowel Michel, als Stephan vonden rijden met de auto helemaal geweldig!

Wel wil ik de auto nog eens proberen met de 2250 KV Hobbywing motor, maar ik heb wel vertrouwen dat dat goed gaat.

Niels, het is zeker niet vergelijkbaar met de X12 of 20, want met dit soort setjes, geef je geen boost timing, en dat scheelt enorm.
Gisteren weer getest, met een groter pinion erop, temperaturen blijven mooi, dus wat dat betreft werkt de LRP combinatie prima voor deze klasse.
Top was bijna 75 per uur, en zowel Michel, als Stephan vonden rijden met de auto helemaal geweldig!

Wel wil ik de auto nog eens proberen met de 2250 KV Hobbywing motor, maar ik heb wel vertrouwen dat dat goed gaat.
Ja het rijden met deze auto is echt heel gaaf.... mega grip.. als je hard remde dan piepte de banden gewoon..

M7H.. alleen de pinion vast zetten de volgende keer aub ;-)

http://youtu.be/Fpvg4006Q_w

Laatst bewerkt:
Lol.....

Zo'n verstokte nitrosnuiver moet ook niet ineens met grote electro dingen willen gaan spelen ;)

Ziet er wel eeerrgggg leuk uit op de baan :!:
Geloof dat we maar weeeerrrrr een spaarpotje aan moeten gaan leggen :rolling:

Back