1/8 in de buurt van den haag?

Hallo,

ik ben niet echt nieuw hier, maar ik vroeg me af of er een baan of zelfs banen in de buurt van Den Haag zijn waar je met een 1/8 offroad kan/mag rijden (electro) en zo niet zijn er dan nog mensen in deze omgeving die een leuke spot hebben gevonden waar ze regelmatig rijden?

ik wil namelijk een beetje peilen of mijn mogelijke aankoop niet gaat tegen vallen omdat ik alleen maar in mijn eentje kan rijden straks... Er hoeven natuurlijk niet persee 1/8 auto's te rijden op een "gewone" spot;)

ik hoop dat iemand hier wat licht op kan werpen.

mvg
Jacar

tegen over eventplaza (rijswijk) is een bos waar een verlaten bmx circuit ligt bij een parkeerterrein (gratis) kun je de auto neerzetten het is een kleinstukje lopen en het is makkelijk te berijken reageer later nog wel even voor betere beschrijving

greetzzz ronnn

Ik antwoordt ook omdatdat je zegt als er ergens een spot is. Zelf rij ik in leiden michien ken je het daar op de bult bij wieler club Swift. Ik rij met een fg baja is wel een groot verschil met jou. Maar ik rij altijd met vrienden stuk of 10 uitlopend tot 15. en die hebben ook elektro en nitro.

gr.

RRobert

beide bedankt voor jullie reacties!

ik heb eerst gekozen voor een 1/10 (1/8 was erg duur als instap...) zijn deze banen daar te groot voor? hoogst waarschijnlijk krijgt mijn buggy wel een brushless setje dus power zal die wel hebben.

Jacar

ronny bedankt voor de tip mischien dat ik van de week er even langs rij kan ik gelijk ideeen mischien op doen voor eigen baan. sparkie als ik ga pm ik je wel. kunnen we mischien samen bashen

Hmmmmm ziet er leuk uit.

Kwam op een hyves profiel van de jongens die dit gebouwd hebben. Kennerlijk zijn ze gestopt met fietsen.

Voor mij dicht bij huis. Kunnen we niet eens meeten daar? Zondag a.s. bijvoorbeeld.

Op de satalietbeelden een afgereden stuk precies langs de snelweg

Hier beeldmateriaal :Google Maps

Laatst bewerkt:
Deze uitnodiging is voor iederreen eigelijk. maar ik moet even kijken of mn moeder me dan kan brengen of iemand moet me halen. want zag op google maps dat het nog behoorlijk ver fietsen is. en ik moet het dan ook nog doen met een bak achter mn fiets voor mn auto.

en ik kan mischien dan wel wat vrienden van mij die ook mee willen.

Ik heb al 2 vrienden op getrommeld ik zal kijken of ik er nog een paar kan vragen. Maar als we gaan afspreken moet het wel op een zondag want een paar werken op zaterdag. Ik denk dat ze dat zeggen zodat ze hun wagen zaterdag nog kunnen poetsen:)

Maar ik wil dan wel even weten welke frequentie iederreen heeft.

de frequentie van andere komt er nog wel bij.

RRobert-FG baja = 40.665TF

Back