1:8 Monstertruck brushless topic

Hierbij ook een 1:8 BL monstertruck topic.

Plaats hier al je vragen, opmerkingen, of als je je auto wilt showen:)

Greetz,
Joram

zo... en waar is het 1:10 Brushless short course racing truck topic? :p moet m'n E-Slayer straks toch ook ergens kunnen posten? :p

Anyways, een beetje meer on-topic. Ik ben al begonnen aan m'n volgende projectje, en dat is m'n Kyosho Mad Force brushless maken.
Hiervoor moet ik alleen maar een nieuwe center chassis plaat maken, zodat ik een E-Revo gearbox er in kan zetten. :) heb ik de slippwerclutch en reductie er al in zitten. :) accu's aan de zijkant. en dan heb ik nog plenty ruimte over voor de rest van de elektronica.

Bedankt Joram :D Was ik zelf niet opgekomen!

Voor de 3e keer mijn LST, ben er trots op!

Zit een MMM 2200 kv combo op.
TD-racing one-speed hub.
RC-monster pinion adapter (remt dus via motor).
Tekno-RC battery tray.
Custom made motor- en regelaarmount.

Zo, die auto word aardig bekend hier:D

Maar blijft leuk ding, snel accu kopen en dan monster uitlaten:thumbsup:

Greetz,
Joram

laten we niet voor elke wagen een topic openen heren.
er zijn er genoeg die op elkaar lijken,
het hoeft geen wedstrijd te worden wie opend de meenste draadje,s.

wiebe mod.

Tuurlijk niet, maar dit zijn topics die over een sterk groeiende markt gaan.

Elke traxxas heeft zo zijn topic, maar 1:8 mt/ buggy, truggy is ook handig. Dan hoef je niet zoals bij het Losi 2.0 topic MT's er tussendoor te proppen;)

Greetz,
Joram

Beidehandje, het is eigenlijk gewoon 1:8, wat is 1;8 bij hun dan?> 1:6 XD

Greetz,
Joram

Wat de fabrikant aangeeft moet je zelf aanhouden qua maat, ook als t dan werkelijk groter is. Geeft traxxas aan dat ie 1/10 is, dan is dat dan maar zo.
beidehandje! :rolleyes:

Ben het met Joram eens, het feit dat Traxxas afwijkt van ALLE andere fabrikanten wil niet zeggen dat Traxxas juist is. Beetje lame dat daar geen standaarden voor zijn gemaakt.

Vind overigens een topic als deze beetje nutteloos. Als je graag je wagen wilt showen moet je dat maar gewoon doen. een goede FAQ zou nuttiger zijn.

Jij hebt wel de kennis. Schrijf wat over LiPo's, laders, voorbeelden van LiPo's, vering en hoe aan te passen, toe-in en al die shit, over motor en esc technieken en voorbeelden. Gewoon alles :D

Veel qua accu's en laden is al een FAQ over door Ernst Grundmann volgensmij...

We kunnen wel een BL FAQ maken, die ontbreekt op elk forum...

Greetz,
Joram

Back