1/8 NK6 MACH, 5 Oktober

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door M7H, 19 sep 2008.

  1. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Daar hoef je vanavond niet voor te kijken......
    Als je bodymontage op het deel voor de wiel-as is gemonteerd en dus de hoogte van de wiel-as bepalend is voor de hoogte van je body is dus alleen de hoogte van de band daarin bepalend.....
     
  2. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    dus als ik een 20mm spacer, of 30, 40, 50 eronder plaats, gaat mijn body ook niet omhoog?

    De instelling van de achterste downstops is hier van belang....
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Logisch, omdat je wielen van de grond komen maar binnen je veerweg zal de body-hoogte amper veranderen.
     
  4. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Roelof, je had gelijk, ik niet... :p
    Die spacer van 10mm eronder heeft geen invloed, pas bij 13-14 mm (bij mijn downstop setting) gaat de body mee omhoog, ik had het dus verkeerd beredeneerd...
     
  5. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Zei ik toch.....

    Lekker weer voor morgen:
    Wordt wel erg nat.....
     
  6. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    --> lokaal tientallen millimeters neerslag....

    Gaan we dan varen?
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Tja.... de reservedatum aanspreken kan ook niet want de MACH heeft dan een extra 3-uren voor de rookies ingepland....
     
  8. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein

    Schreef hij met een lach:mad::mad::mad::D
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Nou.... als we morgen vlaggetjes aan de antennes moeten binden om nog iets herkenbaars boven het water te zien vraag ik mij af hoe we de reservedatum in gaan plannen mocht het zover komen.

    Maar inderdaad, net even de ontvanger van verse balonnen voorzien, de koppeling op de regenmotor voorzien van nieuwe lagers en een regenafstelling. En het weerbericht net op de TV praatte over heel veel regen.
     
  10. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Het was nat, koud, guur ... bah! Motoren die niet wilde, hier en daar wat storing, deo als smeermiddel? Het was weer een zeer enerverend jaar met ups en downs. Toch moet ik zeggen dat we in de 1:8 klasse een hechte leuke groep met rijders hebben, wij hopen dat dit nog jaren zo mag blijven.

    Martin en Arie een dikke pluim van ons! Strak en netjes gereden!

    Nu gaan we eens heerlijk van de winter genieten!? Ik ben benieuwd wie volgend jaar waarmee gaat rijden, elk jaar is het weer een verassing. Jongens, tot de kampioenenavond!

    Pieter en Joey.
     
  11. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    De eindstand met schrap: (niet rekening gehouden met eventuele straffen)

    NK

    1 Rick V
    2 John E
    3 Daniel

    Ronald S, Marc M, Stanley B, Rene van D, Luigi P en Torsten van H. degraderen naar de nomac-cup.


    NC

    1 Jordy B
    2 Martin Z (M7H)
    3 Jeffrey R

    Michel J, Dick D, Maurice T, Ron V, Michel N en Michael B degraderen naar de promo serie.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  12. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    huh??
    wat reken jij raar Sander??

    in mijn sheet heb ik een heel andere eindstand hoor voor de NOMAC Cup klasse
    1 = goed, maar 2 en 3 .....totaal niet
    maar geeft niet
    men zal het vanzelf wel op de NOMAC site zien
    zeer binnenkort
    de eindstand is nu net naar het sectiebestuur gestuurd
    dus eh............ ff geduld nog
    hahah

    was me weer een lekker seizoentje
    op naar het winterseizoen en dan weer naar het seizoen van 2009

    thanks you all !!
     
  13. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein

    Gewoon 1+1+1=3

    Ja klopt,

    Ronald is 9e ipv 3e.

    Jeffrey is 3e in de eindstand.

    Sorry!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  14. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    oeps, foutje van mijn kant
    tjonge tjonge, had ik toch de 1ste plek van MArtin als schrap gebruikt............oef
    sorry Martin

    Sander had het goed tot aande 3de plaats
    die is voor iemand anders

    maar Martin, jij bent 2de

    sorry man, misschien lag het aan de naam hahahahahahh

    bij deze gecorrigeerd
     
  15. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    dank je! de auto, maar vooral de motor ging super goed...

    Stanley kwam nog aan mijn vragen wat mijn geheim was, omdat ik blijkbaar de enige was die zo een goed lopende motor had....

    Staat je netjes!... ;)
     
  16. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    ach we hebben allemaal leuk geraced in de regen .
    Heb het ondanks een wat gillende koppeling en een keugende motor wel naar me zijn gehad . Alleen kreeg wel een vochtig gevoel van het baan inzetten
     
  17. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    baal d'r van dat ik nie de juiste versie van die stomme media player tot mijn beschikking had... anders had de cam een bezoeker uit italie :p (had ie nu ook... maar dat duurde maar 10 sec :S)

    Maar zag op TV de samenvatting van de A1GP op zandvoort.... damn wat een water!
    Veel succes met het schoonmaken van jullie materiaal!
     
  18. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Tja.... 2 verrassende winnars, ArieM en MartinZ. Gefeliciteerd !

    Ik zelf ging voor een directe finaleplek en die had ik met een 4e tijd. De finale ging gewoon super, niet de snelste maar wel superconstant wnt Mylaps toont een zowat rechte lijn. Helaas in de laatste paar minuten was de motor op en kon ik mijn zeer goede 2e plek niet vasthouden. In ieder geval weer terug naar de NK !

    Overigens is er door veel gereden, de blangen waren zeer hoog want volgens mij is zelfs Freek Hofman buiten de degradatie gebleven door zijn finish op de 4e plek.
     
  19. snowmansion

    snowmansion

    Lid geworden:
    12 nov 2007
    Berichten:
    1.626
    Locatie:
    N-H
    Gefeliciteerd M7H met je overwinning en aan iedereen die gepromoveerd zijn.

    Even een vraagje. Op myrcm staan de tijden, maar er staan een paar correcties/ vreemde tijden te lezen en er staat ook onder correctie L als je kijkt naar de finale A. Wat is dit/Hoe komt dit? Gewoon een sporadische meetfout?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  20. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Door de regen had ongeveer 90 procent veel last om de motoren aan de praat te houden. Hierdoor kwam het vaak voor dat auto's door de baaninzetters terug werden gebracht naar de pit of misschien her en der stukjes van het circuit afsneden. De wedstrijdleiding zal dan een correctie toepassen.
     

Deel Deze Pagina