1:8 Off- road cicuit in Mol (Belgie)

weet iemand iets van een 1:8 Off- road cicuit in Mol (Belgie)?
misschien heeft er iemand een website of foto's van het cicuit?

gr dick

Jups,

Zaterdag daar gaan rijden. Mega circuit! Heb er wel geen foto's van. Het circuit is nog maar 1,5 maand open, maar ziet er veel belovend uit. Ik stuur je de adressen van de chefs naar je postbus.

Inderdaad, er is een nieuw circuit in Mol. Voorlopig enkel toegankelijk in het weekend. We zijn nog volop bezig met onderhoud en aanpassen van de jumps. Het circuit is bestaat uit zand met een redelijk harde ondergrond, na een dagje regen :? geen plassen :D en minimaal kuiswerk aan je wagen, even compressor er over en klaar! Binnen enkele weken zal er ook een telsysteem aanwezig zijn :). Het exacte adres is Boeretang 200 te mol, dat is dus tegen de Nederlandse grens, voor info over de club kan je surfen naar www.nucleamodelbouw.org. Zal vanavond wat foto's posten, op rc-racingcar forum kan je ook al wat foto's terugvinden. Voor meer info kan je terecht bij mij tom.stessel@tiscali.be of bij Bart Stroobants bart-stroobants@skynet.be

cooper zei:
enkel 1/8e ? stuur mij ook ff info asjewil
thx

Het circuit is groot genoeg, zowel 1/10, 1/8 als 1/5 zijn welkom. Is gelegen: Boeretang 200 te mol. Meer info vind je hier:http://www.nucleamodelbouw.org We zijn ook nog volop bezig met aanpassingen aan te brengen, en binnenkort zullen we ook beschikken over een telsysteem. Voor verdere info kan je me contacteren.

dikketienes zei:
Ik zie nog geen foto's???
en nog een vraagje kunnen(mogen) er ook monster trucks rijden (savage) ???

gr dick

Geen enkel probleem, zelfs als er electro offroad fanaten zijn... iedereen met offroad materiaal is welkom. Als het circuit af is bestaat de kans dat we nog een plaatsje vinden in het circuit waar we een trial parcourtje kunnen aanleggen speciaal voor trucks... ideaal niet? :lol:

Hey Jongens,

Bij deze wil ik er nog bij vermelden dat er ook een indoor circuit is op zaterdagnamiddag van 14 tot 19 - 20 uur.
Afmetingen daar zijn 25 op 15 meter.

Groetjes
Tom

cooper zei:
nice nice :) dan kan ik ook es bij jullie komen racen :D als ik niet word platgereden door al die nitro's

Cooper, zeker eens langskomen!!! Laat maar wat weten als je zin hebt!

mjah maar hoeveem € is dat ? ik heb geen zin daar veel geld aan te geven. in rumst moet ik 10€ dokken voor 1dag :s (of was het nog meer...) daar doe ik niet aan mee... afrippers.
kampenhout is offroad en 24/24 toegangkelijk voor véééél zachtere prijs

kmoet wel es bekijken hoe ver dat is van mechelen..

oh ja en weet me te zeggen welke banden , ik heb geen zin alle 100 mee te sleuren :lol:

Bij ons kom je de eerste 2 keer gratis rijden, ter initiatie zogezegd. Achteraf kan je beslissen lid te worden (70€ per jaar en ouder als 25 140€) of per beurt te betalen. Per beurt kost je dat dan 5€. Mol is wel niet bij de deur, ook voor mij niet want ik ben van Herent... Als ge wilt kunt ge wel eens meebollen...
Het parcours is nogal zanderig maar met harde ondergrond, kijk eens op de foto's dan heb je een idee welke banden je het best meebrengt.

mag ik het adres ?
ik ga op vakantie 1e week van paasverlof naar holland ,net over de grens dan kom ik af met men auto en men broer en een vriend van ons (mij auto is wel de beste :p )

thx
roen

NiTrO zei:
waar ligt Mol ergens? ligt het dicht bij gent? anders wil ik ook wel eens komen kijken :lol:

Gent ligt ni bepaald in de buurt van Mol :? in tegendeel zelfs... Zou zeggen typ het eens in in een routeplanner. Het adres is Boeretang 200 te mol.

cooper zei:
mag ik het adres ?
ik ga op vakantie 1e week van paasverlof naar holland ,net over de grens dan kom ik af met men auto en men broer en een vriend van ons (mij auto is wel de beste :p )

thx
roen

Heb net het adres in vorig bericht nog eens gezet. Andere info vind je in eerder geposte berichten... Als je van plan bent te komen geef dan een seintje wanneer. Normaal ben ik er elke zaterdag en zondag. Door de week wordt er nog niet gereden. Nu tijdens de paasvakantie kunnen we misschien wel is een dag door de week afspreken. Van beste auto's heb ik nog nooit gehoord, van betere en beste piloten wel :wink:
Laat me maar wat weten,

greetz,

Tom

wel als ik met men schumacher of TTech predator
tegen een oude losi MT(broer) en een standard Tl01B chassis(vriend) moet rijden... 8)
men circuit ervaring is vrijwel nihil maar jah we moeten ergens beginnen

ik ben van Belgie , West-Vlaanderen , Brugge , ST.-Andries :lol:

ik heb een Carson cr4 (nitro onroad 4WD)

ik rijdt gewoon op parkingen

Back