1/8 onroad maar welke?

Hallo ik ben deniz en weer terug in de rc. sommige zullen me nog wel kennen.

Ik wil nu ook weer onroad gaan rijden en wil een 1/8 erbij die zeker 6s aan kan.
Vroeger deden we een offna dm1 ombouwen naar electro want die was zo stabiel en niet kapot te krijgen.
Nu leveren offna en hongnor geen onderdelen meer en valt dus ook direct af.

Opties?
traxxas xo1 ?
kyosho gtp2?

Of toch weer zelf een buggy ombouwen?

Graag hoor ik wat jullie mening hierin is want ik hoorde nooit zulke goeie verhalen over de traxxas xo1

Mvg Deniz

Wat is je definitie van onroad, veel keuzes die ik lees zijn GT chassis modellen...

Ook al de 977E gezien?

Ja inderdaad de gt modellen. Zoals de traxxas xo1

Ik wil er 6s op kunnen rijden.

Hebben mugen en xray goede onroad modellen?

Die van team c ziet er wel leuk uit maar lijkt me niet zo stabiel?

Mvg

Mugeb en xray zijn competite dus zit wel goed. Team c is het wat goedkopere merk en Traxxas ze xo1 is denk ik ook nog niet zo slecht, vooral voor dat merk.

Als je nou nog nooit een mugeb of xray hebt gehad, zou ik het eens proberen. Wereld van verschil met modellen van lagere kwaliteit...

Ja inderdaad de gt modellen. Zoals de traxxas xo1

En dat is nu net geen GT chassis......
Een GT is eigenlijk een buggy chassis geconverteerd naar onroad.

Serpent Cobra, Mugen GT7 Kyosho GT2 etc. Xray heeft er nog geen 1, daar wordt op dit moment aan gewerkt.

Blijkbaar niet. Dacht altijd van wel, kijk wel eens op de sites, maar dan met name naar offroad.

Ga gewoon eens rondneuzen en zoeken wat "the best" onroad competitie GT 1/8 is. Komt er vast wel wat voor.

Ik zag de mugen seiki met 7 mgt7 eco. Iemand hier ervaringen mee? En dit is alleen per kit verkrijgbaar zag ik? Lijkt me wel een mooie wagen, maar nooit iemand mee zien rijden.

Hier zie je weing met dit spul rijden omdat het onder de bashers niet populair is (moet veel grondspeling hebben) en op wedstrijdniveau niets mee gedaan wordt.
Bij de MACH in Heemstede wordt wat gedaan met de Serpent Cobra als ook in de Tata steel challenge.

Wil je meer weten over div GT modellen kan je beter even op RCTECH rond snuffelen.

Back