1:8 SG ? 4x4 Lancia Delta opknappen

ok hier een van de wagens uit een groot lot waarvan t erop lijkt dat t meeste ontbreekt en waar tot nu toe nog niet gevonden was/is welk type dit nou eigenlijk was... dus die zoektocht gaat verder :)

zo begin ik....
aqydasan.jpg

Nu de grote delen los, voor basis schoonmaak..

3u3edaqa.jpg

Morgen schoonmaken en dan weer in elkaar, dan ben ik er wss voorlopig klaar mee :P

Laatst bewerkt:
Zo voorlopig is dit voldoende..

uvuja5ab.jpg

su4a5utu.jpg

uqysyte9.jpg

u3ezu5an.jpg

Er staat ook SG sticker op..
Welke over1komt met de SG Futura III
Zijn wel vergelijkenissen te vinden..
Als lijkt me deze wel stuk recenter :)

iemand enig idee wat ik hiervoor kan vragen? heb te weinig onderdelen denk ik om het rijdend te maken dus dan beter een chassis, waarvan alleen de aandrijfas(cardan) en het aandrijftandwiel en remsysteen ontbreekt :)

je zult moeten geluk hebben op een koper te stoten die onderdelen kan gebruiken of toevallig dit model net zoekt.
Vergelijkbaar heb ik nog gekocht voor 15 maar kunt beginnen bij 30-40 en geduld hebben. Denk wel niet meteen dat deze gezocht is of zo.
Denk dat het wel voordeel is dat de body en wielen erop zitten.
En anders zelf de onderdelen houden voor renovatie van andere.

je zult moeten geluk hebben op een koper te stoten die onderdelen kan gebruiken of toevallig dit model net zoekt.

Vergelijkbaar heb ik nog gekocht voor 15 maar kunt beginnen bij 30-40 en geduld hebben. Denk wel niet meteen dat deze gezocht is of zo.

Denk dat het wel voordeel is dat de body en wielen erop zitten.

En anders zelf de onderdelen houden voor renovatie van andere.

Ok thnx zal eens proberen

met de hulp van Stockcar Racer H78 is de wagen nu correct geindentificeerd als Mantua 4WD (Lancia) Delta 1:8, maar te weinig onderdelen en geen intresse om hem zelf af te maken... dus vintage liefhebbers gezocht ;)

Tjonge jonge jullie geloven t nooit maar inmiddels baal ik stevig dat ik deze wagen verkocht heb, ik krijg namelijk volgende week exact dezelfde maar dan met andere body in absolute nieuwstaat... Punt is ook hier zit geen motor bij, dus denk dr over na om em eerst maar even op display te houden en dan te besluiten of hij voor lekker bedrag verkocht kan worden of omgebouw naar electro hmmm

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou laten we t zo stellen ik heb iets verkocht voor een bedrag en die persoon die mijn spullen kocht heeft korting gekregen inruil voor zijn oude wagen, dus in feite heb ik dr natuurlijk wel voor betaald indirect ;) volgende week moet ie binnen wezen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back