1/8 Touring Bodies

• Topicstarter Topicstarter MobFigure
  • Startdatum Startdatum
M

MobFigure

Guest
Hallo Allemaal weet iemand toevallig sites waar 1/8 touring bodies worden verkocht.
Serpent heeft er maar 1 of 2 en de rest is van dat lola en gtp soort, het is niet voor mezelf maar degene die het wil die wil leuke touring bodies voor zijn 1/8 dus vroeg me af of jullie hier meer van weten.

Inmiddels al een paar gezien bij tamiya maar ik zou zweren dat ik toen een 1/8 viper had gezien.

Die van tamiya is niet echt 1:8..

Ik weet dat Kyosho een 1:8 touring auto heeft, misschien kan je die bodies pas maken...

Ik heb nog een kever voor mijn 1:8 8)

Maar je moet effe goed zoeken, in de 1:8 zijn er ook corvette bodies te vinden:
http://www.debaanbrekers.com/photo/ek92_1.jpg

Maar ze hebben ook een Opel Calibra en een Vector verzonnen naast de huidige Porsche en McLaren
mcl1.jpg

mcl2.jpg

Hpi heeft ook diverse 1:8 bodys (waaronder de corvette)

Je kan ze online bv kopen bij pkracing.nl, quartel.nl enz.

Bij pkracing onder "bodies" dan "toerwagen" en dan "super ten bodies"
daar staan ook gelijk afbeeldingen bij de beschrijving.

groeten
Raymon

Nee het zijn de 1:8 kappen, want die van hpi staan er ook bij. En die zijn wel echt 1:8.

Roelof zei:
Die van tamiya is niet echt 1:8..

Ik weet dat Kyosho een 1:8 touring auto heeft, misschien kan je die bodies pas maken...

Ik heb nog een kever voor mijn 1:8 8)

Maar je moet effe goed zoeken, in de 1:8 zijn er ook corvette bodies te vinden:
http://www.debaanbrekers.com/photo/ek92_1.jpg

Maar ze hebben ook een Opel Calibra en een Vector verzonnen naast de huidige Porsche en McLaren
mcl1.jpg

mcl2.jpg

Die is van serpent is het niet??

jongens.... al die HPI en Tamiya bodies zijn Super nitro bodies, Passen voor geen kant op een 1/8 serpent...... De corvette en de bmw zijn er niet meer dus je zult het moeten doen met de GTP Mc laren en porsche...
De Toyota 1/8 van Hpi is er niet mee en de supra 1/8 van kyosho is nooit uitgekomen..................Peet.....................8)

Powerpete zei:
jongens.... al die HPI en Tamiya bodies zijn Super nitro bodies, Passen voor geen kant op een 1/8 serpent...... De corvette en de bmw zijn er niet meer dus je zult het moeten doen met de GTP Mc laren en porsche...
De Toyota 1/8 van Hpi is er niet mee en de supra 1/8 van kyosho is nooit uitgekomen..................Peet.....................8)

Thanks, maar ik bedoelde eigenlijk de wat meer onbekendere merken misschien hadden die 1/8 bodies.

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
MobFigure zei:
Hallo Allemaal weet iemand toevallig sites waar 1/8 touring bodies worden verkocht.
Serpent heeft er maar 1 of 2 en de rest is van dat lola en gtp soort, het is niet voor mezelf maar degene die het wil die wil leuke touring bodies voor zijn 1/8 dus vroeg me af of jullie hier meer van weten.

Dit zijn ze zo ongeveer allemaal:

http://www.ashfordhobby.com/prod530.htm

Denk eraan dat elke body een bepaalde impact heeft op het rijgedrag van de auto! Zo heb ik voor het trainen een Porsche GT1 kap, is wat meer zenuwachtig en heeft minder downforce, een goede kap om je skils te trainen. Voor wedstrijden gebruik ik mijn Porsche 962 kap, hoge downforce en zeer stabiel.

Back