C Cor In Memoriam 13 aug 2015 #1 1 as Dolly Onderdelen. Bedieningshendel met plaat op het koppelingsgedeelte gelijmd. De veerhanden en veerschommels voor de bladveren bevestiging.
1 as Dolly Onderdelen. Bedieningshendel met plaat op het koppelingsgedeelte gelijmd. De veerhanden en veerschommels voor de bladveren bevestiging.
C Cor In Memoriam 14 aug 2015 #2 Bepalen van de lengte van de chassis balken. Bevestigingsgaten gemaakt. Bladveren gemonteerd.
volvo/ben 14 aug 2015 #5 Geen probleem het is een keertje weer wat anders normaal wat ik tegen kom zijn dolly's met een dubbele as
Geen probleem het is een keertje weer wat anders normaal wat ik tegen kom zijn dolly's met een dubbele as
C Cor In Memoriam 17 aug 2015 #9 Trekstang van aluminium strip. Achterkant van het chassis dichtgemaakt.
blackduck 20 aug 2015 #16 http://www.constructionalmachines.com/rc-trucks-in-motion-at-hof-mohr-nice-detailed-rc-trucks.html
C Cor In Memoriam 21 aug 2015 #18 Die ombouw van een Bruder dieplader heb ik al eens gedaan. Later weer verkocht.