1000 euro.

erg vet allemaal. ik weet het zelf nog niet.

ben nu erg fanatiek met de xb8 dus mischien met 1000 euro wel de xray xb 808. met een leuk motertje.

maar 1 op 8 onroad is ook erg gaaf. dus dan een mooie 2dehands om te starten en alle randvoorwaarden op orde dus een goede zender, servo's tools etc.

en jah dan hebben we die hipi baja nog waar iedereen wild van is.

waarom is dat toch zo ? groetjes sjoerd

re

€ 1000,00 .....

Ik denk dat ik rc apparatuur zou kopen waarmee ik Jan Peter Balkenende op afstand kon besturen, zou wel lachen zijn om hem te laten roeien op de noordzee met 1 peddel en een opblaasbootje van de kringloper :)

€ 1000,00 .....

Ik denk dat ik rc apparatuur zou kopen waarmee ik Jan Peter Balkenende op afstand kon besturen, zou wel lachen zijn om hem te laten roeien op de noordzee met 1 peddel en een opblaasbootje van de kringloper :)

hahahaha ik zou hem tijdens een persconferentie zijn eigen uitwerpselen laten consumeren..

Laatst bewerkt door een moderator:
Met 1000 euro?
Dat zijn 15 lessen aan de kabel bij Michiel (Flycam).
Daarbij dan nog geld voor de benzine om steeds op- en neer te rijden.
En dan nog een taart om 'm te bedanken voor alle lessen.

En wat er over is? Dat bewaar ik tot de eerstvolgende crash ;)

- Xray T2'009
- LRP SXX-regelaar
- Speed Passion 10,5
- 2x Orion 3800 Li-Po
- Massa's Vtec 30R-banden
- Futaba S9551 servo

Dan ben ik er al bijna:)

stel je mag nu iets bestellen aan rc spul voor een totaal van 1000 euro.

wat zou je kopen.?
:)

Dit is natuurlijk absolute onzin. Hier worden twee begrippen door elkaar gehaald:
"Bestellen" en "kopen".

Ik kan de wereld aan spullen "bestellen", maar ik "koop" het pas als ik betaal.

Vraag maar eens aan de firma Yves Rocher. Die hebben wat nu moeite om bepaalde familieleden van mij te accepteren als klant. Waarom?
Simpel: op hun bestelformulieren zetten ze: "Als u voor meer dan 100 euro bestelt, krijgt u het 1e artikel gratis". Dat moet je natuurlijk niet aan een van mijn familieleden vertellen, want wij zijn de kampioenen krenterigheid.
Betrokkene vult dus de wereld aan make-up spullen in, met de door haar gewilde parfum op de 1e regel.
Een week later wordt er een pakket gebracht. Het flesje parfum wordt er uit gevist, en de rest meteen geretourneerd.
En deze actie werd tot drie maal herhaald.
Tot er een telefoontje van Yves Rocher kwam: "U snapt toch wel dat dit niet de bedoeling is?" Nee, dat snappen wij niet. Wij zijn 'Ollanders, weet u wel...

Vanaf die datum kregen wij geen folders en aanbiedingen meer van Yves Rocher. Hé, wat vervelend nou...

*bladiebla*
Vraag maar eens aan de firma Yves Rocher. Die hebben wat nu moeite om bepaalde familieleden van mij te accepteren als klant. Waarom?
Simpel: op hun bestelformulieren zetten ze: "Als u voor meer dan 100 euro bestelt, krijgt u het 1e artikel gratis". Dat moet je natuurlijk niet aan een van mijn familieleden vertellen, want wij zijn de kampioenen krenterigheid.
Betrokkene vult dus de wereld aan make-up spullen in, met de door haar gewilde parfum op de 1e regel.
Een week later wordt er een pakket gebracht. Het flesje parfum wordt er uit gevist, en de rest meteen geretourneerd.
En deze actie werd tot drie maal herhaald.
Tot er een telefoontje van Yves Rocher kwam: "U snapt toch wel dat dit niet de bedoeling is?" Nee, dat snappen wij niet. Wij zijn 'Ollanders, weet u wel...

Vanaf die datum kregen wij geen folders en aanbiedingen meer van Yves Rocher. Hé, wat vervelend nou...

hahaha :D

Hoi

Ik zou dit nemen

-T4
- LRP brushless vector 5.5 combo
- 5 3c lipo's
- lipo snellader
- Spektrum DX3R
- Als er iets overblijft: nodige spare parts

mvg Bram

Laatst bewerkt:
- Tamiya Leopard 2A6 1:16
- 2 Trucks
- en de rest op de bank :D

dan moet je waarschijnlijk nog geld van je bank afhalen om dat te bekostigen!

ik zou spares voor mn trex 500 halen, een complete trex 250 en als er nog wat over is wat lipo's en een leuk brushless setje voor mn rc motorfiets

Back