Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
€ 1000,00 .....
Ik denk dat ik rc apparatuur zou kopen waarmee ik Jan Peter Balkenende op afstand kon besturen, zou wel lachen zijn om hem te laten roeien op de noordzee met 1 peddel en een opblaasbootje van de kringloper![]()
€ 1000,00 .....
Ik denk dat ik rc apparatuur zou kopen waarmee ik Jan Peter Balkenende op afstand kon besturen, zou wel lachen zijn om hem te laten roeien op de noordzee met 1 peddel en een opblaasbootje van de kringloper![]()
stel je mag nu iets bestellen aan rc spul voor een totaal van 1000 euro.
wat zou je kopen.?
![]()
*bladiebla*
Vraag maar eens aan de firma Yves Rocher. Die hebben wat nu moeite om bepaalde familieleden van mij te accepteren als klant. Waarom?
Simpel: op hun bestelformulieren zetten ze: "Als u voor meer dan 100 euro bestelt, krijgt u het 1e artikel gratis". Dat moet je natuurlijk niet aan een van mijn familieleden vertellen, want wij zijn de kampioenen krenterigheid.
Betrokkene vult dus de wereld aan make-up spullen in, met de door haar gewilde parfum op de 1e regel.
Een week later wordt er een pakket gebracht. Het flesje parfum wordt er uit gevist, en de rest meteen geretourneerd.
En deze actie werd tot drie maal herhaald.
Tot er een telefoontje van Yves Rocher kwam: "U snapt toch wel dat dit niet de bedoeling is?" Nee, dat snappen wij niet. Wij zijn 'Ollanders, weet u wel...
Vanaf die datum kregen wij geen folders en aanbiedingen meer van Yves Rocher. Hé, wat vervelend nou...
dan moet je waarschijnlijk nog geld van je bank afhalen om dat te bekostigen!
van de vrachtwagen gevallen??
Hoi
Ik zou dit nemen
-T4
- LRP brushless vector 5.5 combo
- 5 3c lipo's
- lipo snellader
- Spektrum DX3R
- Als er iets overblijft: nodige spare parts
mvg Bram