S solex 14 mrt 2009 #1 Heeft iemand enig idee wie er 10S lipokabels met stekkers en contrastekkers verkoopt, EN ze ook DAADwerkelijk op voorraad heeft ??? Ik zoek me een breuk, kan niemand vinden die beiden verkoopt. Gerwin
Heeft iemand enig idee wie er 10S lipokabels met stekkers en contrastekkers verkoopt, EN ze ook DAADwerkelijk op voorraad heeft ??? Ik zoek me een breuk, kan niemand vinden die beiden verkoopt. Gerwin
ron van sommeren Forum veteraan 14 mrt 2009 #3 Aantal cellen/spanning is niet van belang bij keuze van stekkers, het gaat om de stroom die er door gaat. Connector test, tabel: ** Elektromodellflug - alles Watt ihr Volt -> Datenbank -> Hochstromsteckersysteme Denk je bij deze spanningen ook aan anti-vonk maatregelen?
Aantal cellen/spanning is niet van belang bij keuze van stekkers, het gaat om de stroom die er door gaat. Connector test, tabel: ** Elektromodellflug - alles Watt ihr Volt -> Datenbank -> Hochstromsteckersysteme Denk je bij deze spanningen ook aan anti-vonk maatregelen?
S solex 14 mrt 2009 #5 Yep, sorry, gaat me inderdaad om de balanceerkabels. Ik wil geen 2x 5S kabels aan mn packs en aan mn balancers, vandaar.
Yep, sorry, gaat me inderdaad om de balanceerkabels. Ik wil geen 2x 5S kabels aan mn packs en aan mn balancers, vandaar.
ron van sommeren Forum veteraan 14 mrt 2009 #6 Zelf maken? Bedradingsdiagrammen: R/C Calculations: LiPo R/C Calculations, System
Tadango Forum veteraan 14 mrt 2009 #8 Elprog en schulze hebben er 1 dacht ik. Robbe ook maar die wordt alleen bij een lader geleverd en niet los zover ik weet.
Elprog en schulze hebben er 1 dacht ik. Robbe ook maar die wordt alleen bij een lader geleverd en niet los zover ik weet.
S solex 15 mrt 2009 #9 Ik ben van plan om een verloopje te maken voor mn Robbe 12S Top balancer. Dusdanig dat ik 1 stekker aan mn balancer krijg, en 1 aan mn lipopacks. Btw : stekkers/kabels heb ik inmiddels gevonden. Verlengingskabel voor 10 S heeft aan beide zijden stekkers Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
Ik ben van plan om een verloopje te maken voor mn Robbe 12S Top balancer. Dusdanig dat ik 1 stekker aan mn balancer krijg, en 1 aan mn lipopacks. Btw : stekkers/kabels heb ik inmiddels gevonden. Verlengingskabel voor 10 S heeft aan beide zijden stekkers