10S lipo lader

Hallo

Heeft er iemand een idee welke lader ik best gebruik voor 10S lipos?
Kan bij de gangbare internet winkels niet direct een vinden met ingebouwde balancer.

Thx voor de info

Wil je echt 10S in 1 pakket kunnen laden, of mag bv. 2x5S (met 1 lader, waarbij wel over het gehele pakket gebalanceerd wordt) ook?

Kijk dan eens naar de Hyperion Duo.

Overigens vind ik wel dat je zelf wel wat meer had mogen zoeken, want ze zijn er echt wel en ook wel te vinden. Ik geloof dus niet dat je er naar gezocht hebt.

thx voor de tips zover

Ik heb gezocht op 10S lader met ingebouwde balancer, niet om 2*5s te laden, of lader met externe balancer.

@Hezik: Ik geloof dat je mijn vraag niet goed gelezen had.

thx voor de tips zover

Ik heb gezocht op 10S lader met ingebouwde balancer, niet om 2*5s te laden, of lader met externe balancer.

@Hezik: Ik geloof dat je mijn vraag niet goed gelezen had.

Wat heb ik er niet goed aan gelezen dan? Je zoekt een 10s lader met ingebouwde balancer. De Hyperion Duo is dat., 360 Watt laadvermogen over maximaal 12 cellen.

Even voor de duidelijkheid: met die icharger laadt je ook 2x5.

Wat heb ik er niet goed aan gelezen dan? Je zoekt een 10s lader met ingebouwde balancer. De Hyperion Duo is dat., 360 Watt laadvermogen over maximaal 12 cellen.

Even voor de duidelijkheid: met die icharger laadt je ook 2x5.

Volgensmij niet hoor... Waar zie jij staan dat deze 2x 5s laad i.p.v. 1x 10s laadt?

Ik heb vanavond nog IRL met Rujon gesproken die er een heeft en dat vertelde.

Moet zeggen dat ik denk dat ie het verkeerd begreep wat ik vroeg, of ik het niet duidelijk vroeg, want als ik in de handleiding van dat ding kijk, moet ie toch 10s in 1 keer kunnen laden..

Hoe dan ook, mijn punt was, er zijn meerdere 10s laders met ingebouwde balancer en als je beweert dat je ze niet kon vinden, dan heb je niet gezocht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemd, op de foto zie ik slechts 1 uitgang en de spec's melden verder ook niets over 2x 5s uitgangen. Weet je zeker dat het over de laaduitgang gaat en niet over de balanceeraansluitingen?

Tsja, ik vind het ook vaag geef ik eerlijk toe.. als ik de foto's zie zou ik hetzelfde zeggen als jij. Mijn vraag aan hem was: kun je ook 10s laden of moet het twee maal 5s zijn, en zijn antwoord was twee maal 5s, of 2 maal 4s, enz.

Back