11 juli 2010 Truck bijeenkomst In MaarssenBroek

Beste modelbouwers,

Op zondag 11 juli 2010 ga ik net als van de winter( brrrrrrrr, zie forum voor verslag)) een meeting in maarssenbroek verzorgen.

Zal ongeveer vanaf 10.00uur verzamelen.
De baan zal met tape worden aangelegd.

Deelname is gratis.
Voor drank en eten moeten jullie zelf zorgen.

Aanmelden kan via het forum of via de mail
martijn77vanzwam@hotmail.com

Gr Martijn

met een sticky blijft het topic boven aan de eerste pagina staan, en daardoor dus steeds weer in het oog springend voor de forum-bezoekers!!

hoi martijn

helaas moet ik zeggen dat ik a.s zondag niet kan komen.
omdat mijn vader met de motor een rit rijd kan ik helaas niet komen.
en om met de scooter erheen te gaan is een hele rit.
en kan ik ook niet rijden.
ik wens julie a.s zondag iedergeval veel plezier.
mischien een andere keer weer.

gr

adrie bedoeld dat het voor jou ook een gok zou zijn als je naar de lokatie van de vorige meeting zou komen.
er staat inderdaad nergens een adres vermeld betreffende de lokatie.

adrie doelt vast niet op de geslaagde meeting bij jou!!

maarssenbroek

hallo Yordy ,ik heb Patrick al een pb.gestuurd om misverstanden te voorkomen.Op deze voege ,zoals in Maarssenbroek kun je geen meeting organiseren.Geen plaats bepaling,geen toilet etc.Dit is een aan fluiting voor het truck gebeuren.
vr.gr.adrie

hoi jordi en adrie ik begrijp jullie.

martijn heeft de meeting eigenlijk meer georganiseerd om mensen te leren kennen.
en met elkaar te praten over trucks.
maarja op zondag is er moeilijk locaties te vinden vooral binnen en vooral in putten.
gelukkig hebben wij niet echt christelijke buren.
anders liepen ze wel te klagen over de meeting in putten hihi.

Klopt inderdaad wat Patrick zegt. Ik wil alleen maar proberen wat mensen te leren kennen in de buurt. En een locatie huren kost al snel een hoop geld. Heb helaas een boven woning dus in de tuin is geen optie.

Heb samen met Ab een leuke dag gehad. Heerlijk weer, Leuk parcours en gezellig. Alleen heeft me camera het begeven. Dus de video beelden die gemaakt zijn, zijn helaas verloren gegaan. Sorry Ab.

Patrick wellicht tot ziens bij de volgende meeting in putten oid

gr

Back