120mm?

hoi,

ik loop al een tijdje met de gedachten voor een edf van 120mm , die van schubler zou overeen komen met 80N stuwkracht.

zijn er hier nog die interesse hebben in zoiets?

gtjs
wim

Hey Wimpy,

moest je meer info hebben over de setup en prijzen, dan volg ik met plezier jouw onderwerp hier aangezien ik op zoek ben naar een goede setup voor : A-10

Groetjes,

Davy

kijk ik wil het hier niet hebben over prijs maar over mensen die weten waar ze aan beginnen of mee bezig zijn en die ook interesse hebben in een 120mm jet , heb ook de turbines en die slikken ook veel petrol, ik weet zeker dat er nog mensen zijn.

ik wil gewoon een jet voor 120mm electro en die van schubler staat mij wel aan , het voordeel op de 120mm is dat je het toestel (ik denk dit althans toch:-) ) meer schaal getrouw kunt werken, ik weet ook dat hier een prijs kaartje aan vasthangt maar zoals de motors , regelaar en dergelijken ontwikkeld zijn , zijn deze ook wel best van goede kwaliteit , je weet op voorhand ook als je met dergelijken mm begint te werken dat het al geen speelgoed meer is zoals de turbine dat is ook geen speelgoed dat je zomaar eens koopt , ik hoop dat er nog zijn die geintereseerd zijn in dergelijk project al zijn het maar enkelen ,

hoop op een goede reactie

ton,
het ergste is dat ikzelf nog niet goed kan tekenen met de programmas om zomaar een project te starten ,

mijn gedachten zijn: mig15 , albatros l139 , f86 , f100 en nog andere

gtjs
wim

hoi,

is wel de bedoeling om 1 project te starten en de keuze te maken uit verschillende modellen:-)

grjs
wim

Wim,

Flink oefenen dan moet dat jou zeker lukken, je zult er veel tijd in moeten steken.

De MIG 15 is wel een leuke jet.

Ton

hey ton,

wil ik zeker doen op een jaar steekt het ook wel niet en je moet eens ergens beginnen he.
alleen weet ik niet hoe te beginnen
kan jij me helpen?

gtjs
wim

hey ton,

was met dat oefenen gestopt , eerst mijn huis eens deftig onder handen genomen en zal daar eerstdaags wel mee klaar zijn , heb ook eerst wat tijd in de turbine gestoken en dat is ook klaar dus terug klaar,

gtjs
wim

hey ton,

nog niet
eerst mijn laatste kamertje mijn hobbykamer nog opruimen en dan kan ik terug beginnen.

heb eerst mijn turbine in gereedheid gebracht voor hem morgen te programeren en te starten.

ik ben nog niet helemaal uit welk model het gaat worden enige sugesties?

gtjs
wim

hey ton,

de l39 albatros is een mooi en goed toestel ook of een fiat g91 ik denk dat het die gaat worden

Dan kun je beter een kist kiezen waar je wel een goede 3view van hebt.

Van welke kist heb je wel veel info, misschien de F86.

Wat heb je allemaal van de FIAT.

Ton

Back