12e int. Nijmegen/Winssen elektro fly-in, 22 juni. Wie komt?

Ik zal nu wel moeten samen met de Pond-Racer, of ie vliegt of niet. Wat ik nog meer meeneem weet ik nog niet.

Het is mijn eerste vacantie-weekend.....als ik nog niet vertrokken ben, of nog in de buurt verblijf...kom ik...

Ja, ik kom ook en zal de Yak 23 meenemen, misschien zelfs ook nog een nieuw prototype.

en eh jullie komen toch ook 4 mei naar de Goudse.

Als het een beetje meezit, komt Philipp Gardemin met zijn grote Ju52:
http://www.rc-network.de/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=12;t=000331

www.torcman.de -> events -> winterthur zei:
Maßstab 1:6, Spannweite 4.850 mm, Rumpflänge 3.150 mm, Fluggewicht 19,6 kg. Alle drei Motoren sind parallel geschaltet, die beiden Akkupacks (je 24 Zellen 2,4 Ah) ebenso. Genaugenommen fliegt die Ju also "nur" mit 24 Zellen - allerdings wäre bei einem Akkupack die Flugzeit zu kurz. Mit den 4,8 Ah wird eine Flugzeit von sechs Minuten erreicht. Als Vorbild wurde die Ju 52/3m des Amerikaners Martin Caidin gewählt, die heute bei der Deutschen Lufthansa als Taditionsmaschine fliegt (Kennzeichen D-AQUI).

Drei starke Torcman 350-28 treiben Menz Holzluftschrauben 17x8. Die Energie kommt aus 2x24 Zellen 2400mAh. Die Controller sind aus dem Hause Hacker, Master 77A Opto.

JU52-seitlich.jpg

JU52-Startvorbereitung.jpg

JU52-Start.jpg

Aan de promotie van Ron zal het niet liggen, ik kom deze aankondiging op ALLE fora tegen die ik bezoek :) . Als ik m'n brevet heb kom ik ook :roll:

@Micha
Ook al ben je niet van plan om te vliegen, je mag in de pits. De fly-in is ook bedoeld om vliegers informatie te geven en ervaringen uit te wisselen.

Ik hoop dat ik tijd kan vrijmaken om ook even te komen.
Iets te vliegen zal ik wel niet meenemen want elke keer dat ik voor publiek iets voorvlieg schijn ik ook een prachtige crash te genereren. :cry:
Zal wel stress wezen.

Maar die fabrikanten nemen die ook spul mee voor de verkoop? ..en niet geheel onbelangrijk scheelt dat dan ook iets in de prijs?

Groet van Ben

Iets te vliegen zal ik wel niet meenemen want elke keer dat ik voor publiek iets voorvlieg schijn ik ook een prachtige crash te genereren.

Dat zijn de mooiste momenten van zo'n dag..... :D
Daar wordt het langst over nagepraat..... 8O

Dat wil je het publiek toch niet onthouden? :roll:

Waarschinlijk kom ik ook, met 2 modellen, beide aangedreven door een mega 30/3 :lol: .
Kan ik tevens een nieuwe holliday kopen :D

.... misschien kunnen we het record "aantal holiday's" wel verbreken.
Vorig jaar bij Broken-Wings waren we volgens mij
met 20 holiday's tegelijk airborn.

Ik zal een vliegenmepper meenemen ;)

Een jaar of twee, drie geleden hadden we een kudde van tien Transalls/Herculessen (Herculi???) in de lucht. Allemaal strak achter elkaar hetzelfde circuit vliegen en doorstarts maken, leuk.

ron van sommeren zei:
Flappy ornithopter toch zeker wel?
Als hij goed vliegt wel de resultaten tot nu toe nog niet goed genoeg
kan hem wel als demo erbij leggen

Back