13.5 en lipo-ervaringen

Ik had de GM besteld maar die was niet leverbaar en heb ik toen om laten zetten naar de LRP stock spec. Hier zit alleen geen sensor kabel bij. Uiteindelijk dus jammer dat de GM er niet was dan was ik al klaar geweest.

Ik zal vanavond is langs de LHS gaan om te kijken. Als die ze niet heeft zal ik is bij RC Support kijken.

Bedankt.

Ik had de GM besteld maar die was niet leverbaar en heb ik toen om laten zetten naar de LRP stock spec. Hier zit alleen geen sensor kabel bij. Uiteindelijk dus jammer dat de GM er niet was dan was ik al klaar geweest.

Ik zal vanavond is langs de LHS gaan om te kijken. Als die ze niet heeft zal ik is bij RC Support kijken.

Bedankt.
Sensor kabel zit toch altijd bij de motor, bij mijn GM zat er volgens mij één bij.

Sensor kabel zit toch altijd bij de motor, bij mijn GM zat er volgens mij één bij.

Ja dat klopt.
LRP leverde ze eerst ook altijd bij de motor. Advies prijs was toen 95 euro.
Toen zijn ze gaan bezuinigen en is de advies prijs naar 99 euro gegaan en is de sensorkabel bij de regelaar gedaan.
Je moet nu voor LRP een losse kabel kopen.
Volgens mij hebben alle andere merken hem wel bij de motor zitten.
Weet in iedergeval dat Tekin, GM, Speedpassion en Novak (waar de kabel aan de motor zit) hem er bij doen.

Ik heb nu idd een LRP 10.5 Stockspec gekocht in Duitsland voor 55 euro en daar zat helaas geen Sensor kabel bij. Al had ie er wel bij gezetten had ik hem denk ik nog niet gebruikt. Liever zo min mogelijk connectors in mijn auto.

Ook bij mijn GM regelaar zat geen sensorkabel. Er zat alleen een verloopje bij voor de sensorkabels die LRP standaard gebruikt met aan beide kanten de 6 polige connector. Maar voor de GM heb je die 8 polige nodig aan 1 kant en aan de andere kant de 6 polige.

Maar het lijkt erop dat als ik de 2894.4 ga halen ik de goede heb. In de manual van de GM 120 staat ook dit nummer voor LRP en Reedy motoren.

Ik ga er vanavond is achteraan.

Laatst bewerkt:
Ja dat klopt.
LRP leverde ze eerst ook altijd bij de motor. Advies prijs was toen 95 euro.
Toen zijn ze gaan bezuinigen en is de advies prijs naar 99 euro gegaan en is de sensorkabel bij de regelaar gedaan.
Je moet nu voor LRP een losse kabel kopen.
Volgens mij hebben alle andere merken hem wel bij de motor zitten.
Weet in iedergeval dat Tekin, GM, Speedpassion en Novak (waar de kabel aan de motor zit) hem er bij doen.
Heb net een nieuwe 13.5 van LRP gekocht en hier zat gewoon een sensor kabel bij.

dus tjaa zeg het maar

Hmmmmz bij mijn LRP zat de sensor kabel erin ieder geval niet bij.

Net even langs de LHS geweest en de Graupner 2894.4 zou de juist moeten zijn en is de 10cm versie.

Hmmmmz bij mijn LRP zat de sensor kabel erin ieder geval niet bij.

Net even langs de LHS geweest en de Graupner 2894.4 zou de juist moeten zijn en is de 10cm versie.

Dat is toch super! dat je een LRP motor kan kopen voor de helft van het geld omdat er geen sensorkabel aan zit en er ook geen draden aan de motor zitten! 55 euro voor een sensorkabel en 3 draden? Moet de 1e nog vinden die dat er voor wil betalen.

Die lange LRP kabels heb ik genoeg in mn koffer liggen en die draden slopen we er toch allemaal vanaf!

Ik heb dus ook de LRP motor waar je het over hebt. Ik stond inderdaad even te kijken toen ik hem ontving, maar heb geen seconde getreurd om de draden.

Koop een Speedpassion kabel van 6 cm oid. Goedkoper en mooi kort.

En als er iemand dan toch om de sensorkabel geeft, Koop een GM motor, daar zitten zelfs 2 kabels bij ;)

Bij HK kost zo'n lrp motor inderdaad maar 55 euro.
Hier in Nederland kost die 99 euro.
scheeld maar 44 eurotjes.

De LRP X11 Stock Spec motoren zijn hier in West-Europa (lees Duitsland :p) ook te vinden voor 50 à 60 euro (zonder verzending).

Hopla....on topic

Liefhebbers,

Komend weekend rijdt ik tijdens het NK op de MACH ook in de 13,5 lipo-klasse. Nu verkeer ik in een luxe positie aangezien ik de keuze moet maken voor GM Pro 13,5 met SPX stock spec of een GM120-regelaar. Wat raden jullie mij aan en welke vertanding is een mooi startpunt om zaterdag mee te trainen?

Alvast bedankt,

Eric

De GM120 is op de Mach geen grote bekende maar probeerze alle bij. SPX met 13.5 van GM gaat +/- 75 km als je ronde tijden rond de 18.0 zit dan gaat het de goede kant op 17 ronden in 5.14 min moet haalbaar zijn.....

Succes ik ben er helaas niet bij..

Hoe gaat het bij MACH met de 13,5 Lipo?
wat doen de ronde tijden daar tegen over de 10,5 5 cel en 10,5 lipo?

Back