15 november Heli-Indoor meeting Voorne-Putten

• Topicstarter Topicstarter bbking
  • Startdatum Startdatum
B

bbking

Guest
Zoals een aantal van jullie weten ben ik aan het kijken of het mogelijk is om een indoor meeting te organiseren en ik heb goed nieuws!
Met een paar mensen op Voorne-Putten vliegen we nu gezamelijk met micro heli's en we zijn er achter gekomen dat de hobby inmiddels de woonkamer is ontgroeit. We zijn wel eens naar een indoor meeting geweest, super leuk, maar meestal waren die niet in de regio. Zo enthousiast als we zijn hebben we de koppen bij elkaar gestoken en hebben we bij de lokale sporthal aangeklopt met de vraag of we binnen mogen vliegen.
De lokale sporthal vindt het een leuk initiatief en we mogen binnen vliegen met electro heli's. Als proef mogen we eenmalig gebruik maken van de faciliteiten en hierna zullen we met het bestuur middels een evaluatie een mogelijk vervolg bespreken.
De sporthal heeft voldoende faciliteiten, beschikt over een bar, toiletten en 230 volt is aanwezig voor het laden van accu's. Tribune (boven) is open voor toeschouwers. De zaal is goed verlicht, vlak plafond en heeft een inhoud van ca. 28x17x7 meter.

Wanneer: zaterdag 15 november, 13.00 - 15.00
Lokatie: Sporthal "de haveling", Prinses Julianaplein 1, te Geervliet
huishoudelijke regels:
accu's laden op de aangewezen plaatsen
gewicht van de heli max. ca. 500 gram (klasse 400/450 limiet)
binnenschoeisel is verplicht (of op de sokken ;) )

Met zijn drieen nemen we de kosten van de zaal op ons, "de entree is gratis" :D
Wil je komen kijken, vliegen of ideeen uitwisselen, kom gezellig langs!

Om niet te hard van stapel te lopen wil ik mensen die interesse hebben om ook te komen vliegen vragen mij even een PB'tje te sturen.

Indoor vliegen

Hallo ,ik woon zelf in Geervliet
Leuk idee alleen jammer dat ik het nu pas zie.
Graag zou ik op de hoogte gehouden willen worden mocht dit weer georganiseerd worden.
Is het alleen voor heli's of ook voor die Kyosho minium vliegtuigjes?
Als ik iets kan doen hoor ik het graag.
Groetjes Sander

Back