...

Ik begrijp dat je naar onderdelen zoekt van een ander merk.

Ik denk eerlijk gezegd dat je beter af bent met een auto van een ander merk. En de kosten van deze auto voor lief nemen.

Als je iedere keer weer tegen defecten aan loopt, en deze moet blijven repareren, ben je uiteindelijk net zo veel kwijt als een andere auto. Maar je hebt wel alle frustratie er voor niets bij!

Ik begrijp dat je naar onderdelen zoekt van een ander merk.

Ik denk eerlijk gezegd dat je beter af bent met een auto van een ander merk. En de kosten van deze auto voor lief nemen.

Als je iedere keer weer tegen defecten aan loopt, en deze moet blijven repareren, ben je uiteindelijk net zo veel kwijt als een andere auto. Maar je hebt wel alle frustratie er voor niets bij!

Tja, heb nu al een maal in deze auto en even een nieuwe kopen kost me dan ook weer 500-600 euro hij heeft nog geen eens 2 liter weg gereden.
En ik heb nog een keer de duurdere uitvoering met de CNC onderdelen ook.
Maar met bouwen van de auto kreeg ik al een slecht gevoel want de plastic delen waren nou niet echter allemaal even netjes gegoten.
En sommige metalen delen moest ik opnieuw tappen.

Ishima = Medial Pro en laat het weer maken door protech en de caster Knight is ook de zelfde auto ben ik trouwens achter gekomen.

Tja, heb nu al een maal in deze auto en even een nieuwe kopen kost me dan ook weer 500-600 euro hij heeft nog geen eens 2 liter weg gereden.
En ik heb nog een keer de duurdere uitvoering met de CNC onderdelen ook.
Maar met bouwen van de auto kreeg ik al een slecht gevoel want de plastic delen waren nou niet echter allemaal even netjes gegoten.
En sommige metalen delen moest ik opnieuw tappen.

Ishima = Medial Pro en laat het weer maken door protech en de caster Knight is ook de zelfde auto ben ik trouwens achter gekomen.

Ishima/Protech Yada = Caster en dus een kopie van een Mugen MBX5, maw, 95% van alle oude onderdelen van een Mugen MBX5 passen er op...

HobbyTech = ook Caster, van deze past ongeveer 80% op de Ishima of Protech Yada

Groet,
Eric

Laatst bewerkt:
Achter af had ik beter een Mugen MBX6 kunnen kopen dan was ik denk ik ongeveer 100 euro meer kwijt geweest.

Dat je niet weer een andere auto gaat kopen snap ik. Blijft een hoop geld.
Ik zou eens goed gaan kijken naar de Mugen onderdelen. Anders ben ik bang dat het hoop frustratie gaat geven..

Als je zegt 100€ verschil met mugen, wat heb je je ishima dan betaalt?

Ik heb een ishima gehad (hoogste rtr versie) en echt gewoon nooit meer...

Volledig mee eens...

Heb ook een Ishima gehad, gelukkig was ik een volhouder of het nitro verhaal was vlug afgelopen :)

Denk eerder dat je deze best kan verkopen, en dan een goede koopt.
Dit gaat je EN veel geld sparen EN veel frustraties wegnemen...

Op het buggycup forum staat een mooie MBX6R NIEUW voor 399 euro ;)

Als je zegt 100€ verschil met mugen, wat heb je je ishima dan betaalt?

Ik heb een ishima gehad (hoogste rtr versie) en echt gewoon nooit meer...

Voor het bouwpakket dus zonder motor, zender/ontvanger en servo's.
Was geloof ik 320 euro met korting. Als je het exact wilt weten moet ik ene de bon op zoeken. Maar met motor, servos en zender/ontvanger is het totaal net geen 600 euro.

Ik ga van de week proberen de auto in te ruilen.

@ kurtje Ik had beter die MBX6 kunnen kopen die jij mij toen aanbood alleen toen had ik deze al gekocht :(.

Edit : Weet iemand of dat Ansman een beetje wat is ? Deze kan ik namelijk heel goedkoop krijgen.
En dan vooral de bouwkwaliteit van de assen vering body. Want de rest kan ik dna over zetten van de ishima.

Ben er net achter gekomen dat Ishima zijn site en deuren gesloten heeft.
Nu snap ik ook waarom de onderdelen nergens op voorraad zijn :(

Ben er net achter gekomen dat Ishima zijn site en deuren gesloten heeft.
Nu snap ik ook waarom de onderdelen nergens op voorraad zijn :(

Inderdaad de site is weg, zoals ook de Protech website, enz...
Maar wat bedoel je met de 'deuren' gesloten?

Groet

Inderdaad de site is weg, zoals ook de Protech website, enz...
Maar wat bedoel je met de 'deuren' gesloten?

Groet

Dat de fabriek ook dicht is dus dat er geen onderdelen meer gemaakt worden.
Dat word denk ik dus kijken voor een ander auto.
Ik had toevallig vrijdag onderdelen gehaald die had de verkoper van zijn winkel model afgehaald omdat er niks bij de leverancier op voorraad was(Levertijd stond op meer als 3 weken). En dat besteed je je zaterdag morgen om hem te repareren en dan ga je rijden en dan breekt de aandrijfas af :mad:. Als je met deze auto twee tankjes rijd en alles is nog heel dan is dat een wonder.

Neen idd die Ansmann zal niet echt een hele vooruitgang zijn, al heb je daar wel de onderdelen voor...

Wat zoek je juist? 1/8 nitro buggy of...?

Hoi Robj28

Heb hier nog een rave buggy staan kun je wel overnemen heb je in elk geval weer spare parts,want onderdelen worden steeds moeilijker tekrijgen (heb zelf al 2 maanden steering ballends in backorder staan )

mvg Roger

Hoi Robj28

Heb hier nog een rave buggy staan kun je wel overnemen heb je in elk geval weer spare parts,want onderdelen worden steeds moeilijker tekrijgen (heb zelf al 2 maanden steering ballends in backorder staan )

mvg Roger

Dan kan hij dus beter die Mugen mbx6 kopen... Is ook een stuk degelijker dan een Rave!

En hij kan zichzelf dan een hoop ellende besparen!

Back