Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik begrijp dat je naar onderdelen zoekt van een ander merk.
Ik denk eerlijk gezegd dat je beter af bent met een auto van een ander merk. En de kosten van deze auto voor lief nemen.
Als je iedere keer weer tegen defecten aan loopt, en deze moet blijven repareren, ben je uiteindelijk net zo veel kwijt als een andere auto. Maar je hebt wel alle frustratie er voor niets bij!
Tja, heb nu al een maal in deze auto en even een nieuwe kopen kost me dan ook weer 500-600 euro hij heeft nog geen eens 2 liter weg gereden.
En ik heb nog een keer de duurdere uitvoering met de CNC onderdelen ook.
Maar met bouwen van de auto kreeg ik al een slecht gevoel want de plastic delen waren nou niet echter allemaal even netjes gegoten.
En sommige metalen delen moest ik opnieuw tappen.
Ishima = Medial Pro en laat het weer maken door protech en de caster Knight is ook de zelfde auto ben ik trouwens achter gekomen.
Als je zegt 100€ verschil met mugen, wat heb je je ishima dan betaalt?
Ik heb een ishima gehad (hoogste rtr versie) en echt gewoon nooit meer...
Ben er net achter gekomen dat Ishima zijn site en deuren gesloten heeft.
Nu snap ik ook waarom de onderdelen nergens op voorraad zijn![]()
Inderdaad de site is weg, zoals ook de Protech website, enz...
Maar wat bedoel je met de 'deuren' gesloten?
Groet
@Rob
De Ansman zal niet echt een vooruitgang zijn t.o.v. de Ishima.
Neen idd die Ansmann zal niet echt een hele vooruitgang zijn, al heb je daar wel de onderdelen voor...
Wat zoek je juist? 1/8 nitro buggy of...?
Hoi Robj28
Heb hier nog een rave buggy staan kun je wel overnemen heb je in elk geval weer spare parts,want onderdelen worden steeds moeilijker tekrijgen (heb zelf al 2 maanden steering ballends in backorder staan )
mvg Roger