...

Dat de fabriek ook dicht is dus dat er geen onderdelen meer gemaakt worden.
Dat word denk ik dus kijken voor een ander auto.
Ik had toevallig vrijdag onderdelen gehaald die had de verkoper van zijn winkel model afgehaald omdat er niks bij de leverancier op voorraad was(Levertijd stond op meer als 3 weken). En dat besteed je je zaterdag morgen om hem te repareren en dan ga je rijden en dan breekt de aandrijfas af :mad:. Als je met deze auto twee tankjes rijd en alles is nog heel dan is dat een wonder.

Ishima heeft wel geen fabriek :rolleyes:, dit is gewoon een Caster met een andere geometrie qua ophanging, eigenlijk was het eerst een Caster dan een Protech Yada en dan een Ishima :rolleyes:

Ik heb hem een hele mooie MBX6 EU met motor aangeboden ;)
Deze is gebruikt maar is nog in heel goede staat!
Doet hij zeker geen miskoop mee, mensen die van mij gekocht hebben weten dat ondertussen ;)

Hoi Robj28

Heb hier nog een rave buggy staan kun je wel overnemen heb je in elk geval weer spare parts,want onderdelen worden steeds moeilijker tekrijgen (heb zelf al 2 maanden steering ballends in backorder staan )

mvg Roger

Ik ga niet investeren in een auto waar niks meer voor te krijgen is ;).

-----------------------------------------------

Voor de rest ben ik er nog niet helemaal uit ik wil niet een te snelle beslissing nemen.

Nou zo groot hoeft de investering niet te zijn ,hij wordt verkocht als roller met nog wat spares.

Laatst bewerkt door een moderator:
Of je lockt het middendiff en gaat er met achterwielaandrijving mee driften tot je geld hebt voor een betere roller.. :)

Dan kun je in ieder geval nog rijden.

Of je lockt het middendiff en gaat er met achterwielaandrijving mee driften tot je geld hebt voor een betere roller.. :)

Dan kun je in ieder geval nog rijden.

Na echt te sparen hoef ik niet hoor .
Geld voor een complete auto heb ik niet maar voor een fatsoenlijke roller wel;).

Back