15fe nitro star

ik heb een hpi rs4

met een 15 fe nitro star moter
nu krijg ik hem wel gestart maar als ik hem start gaat tie gelijk rijden en krijg dat maar niet weg de moter draait ook niet lang als ik geen gas geef dan valt die na een aantal seconden uit en kom er niet uit met het afstellen nieuwe gloeipug ook geprobeerd maar helpt niet zodra ik rem valt die ook vaak uit als die tot stil stand komt

ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen met dit probleem

Zet de auto op een blok, als je aan de trekstarter trekt en de wielen draaien stevig mee is het de koppeling. Aan de andere kant staat de 15FE niet bekend als een motor met een lange levensduur en kan het ook een versleten motor zijn. (de 15FE is al heel oud)

De wielen draaien niet mee koppeling niet niet vast ofzo
Ik las het een en ander daar over inderdaad de auto met deze moter toen de tijd was een hpi rs4 2 maar wat is dan het verschil met de rs4 3 evo+ alleen de moter ? En vraag me af of se onderdelen van een hpi ra4 3 evo op de rs4 2 passen ?
Als alleen de moter namelijk anders is en de rest eigenlijk het zelfde kan koop ik alleen een andere moter en anders een compleet nieuwe auto

De RS4-2 is een snaaraangedreven auto, de RS4-3 en latere modellen is een shaft aangedreven auto waarbij alles anders is. Motoren zijn wel over te zetten als mogelijk ook de koppeling en bak (naast uiteraard body en wielen) maar de rest niet echt vrees ik.

Huh dan klopt het al niet die van mij niet niet snaar aan gedreven maar met shaft dus dan is het zo wie zo geen 2 sorry heb ik zelf verkeerd gekeken

Back