15x 1m spanw maar welke zijn het weet jij dat

Haha maakt ook niet uit.
Eigenlijk niet zo handig om te delen wat ik er van vind.

Ik geniet wel van het plezier wat je nog steeds van het bouwen ervaart.
Zolang je zit te genieten mag je delen wat je ervan vind , dat je een slechte smaak heb is toch niet erg :rofl::rofl:;);)
En wie weet sta je over een tijdje naast mij te vliegen met een van onze leuke vintage modellen :wave
Want je zal niet de eerste en laatste zijn die ik weet om te praten, van een minder leuk model naar zo'n prachtig vintage exemplaar:banana:.
Kijk wel uit want ik denk dat je nu al een soort van halverwegen bent en dat ik eerdaags kan zeggen :goal

als beginner/leek in de wereld van vintage denk ik dat de nummer 1 een mini kerswap is na heel veel bladeren op outerzone

En de nummer 3 lijkt mij aan de pylon vorm een playboy te zijn en gezien de spanwijdte een mini?

En de nummer 3 lijkt mij aan de pylon vorm een playboy te zijn en gezien de spanwijdte een mini?
Hallo zeg jij bent echt goed bezig.
Klopt de Playboy staat op 3.

En eh niet vergeten zijn grotere broer ook een leuk en heerlijk vliegend model is.

459104932_8336099203169787_3916780849368785460_n.jpg

De grotere broer heb ik het bouwpakket al van liggen incl sparky maar een kleinere versie in elektro zou zeker niet misstaan!

De grotere broer heb ik het bouwpakket al van liggen incl sparky maar een kleinere versie in elektro zou zeker niet misstaan!
Heb je van de grote Playboy ook de Manual van RCE gekregen en kunnen we een bouwverslag verwachten ?
Ga alle 15 modellen omzetten naar cad dus dat wordt vanzelf een setje.

Back