16-17 juli

LB in Karken

Ben gisteren even gaan kijken. Moet zeggen dat uit niets bleek dat het een Duits kampioenschap was :confused:
Het maakte de indruk wel een gezellige boel te zijn en er werd druk gevlogen.
Er waren op het veld van de club uit Karken maar liefst 5 cirkels uitgelegd maar verder maakte het op mij niet zo heel veel indruk.
Ook de aanwezige toestellen niet :(
LB lijkt net als vrije vlucht te maken te hebben met een ernstige vorm van bloedarmoede (nieuw bloed)
waarbij het mij lijkt dat VV er zelfs een pietsie beter aan toe is.

Sorry voor deze observatie maar het was niet anders :neutral:

Ben gisteren even gaan kijken. Moet zeggen dat uit niets bleek dat het een Duits kampioenschap was :confused:
Het maakte de indruk wel een gezellige boel te zijn en er werd druk gevlogen.
Er waren op het veld van de club uit Karken maar liefst 5 cirkels uitgelegd maar verder maakte het op mij niet zo heel veel indruk.
Ook de aanwezige toestellen niet :(
LB lijkt net als vrije vlucht te maken te hebben met een ernstige vorm van bloedarmoede (nieuw bloed)
waarbij het mij lijkt dat VV er zelfs een pietsie beter aan toe is.

Sorry voor deze observatie maar het was niet anders :neutral:
Interessante observatie...
Want ik zie dat de F2B wedstrijd (zoals te verwachten) gewonnen werd door de regerende wereld (& europees) kampioen. En die is voor in de twintig, dus met dat vers bloed zit het wel goed. (In 2006 won Remi Beringer (F), ook zo'n jonkie)
Ik weet toevallig dat de top 3 in deze wedstrijd met heel goede modellen vliegt, die maken zeker indruk op mij, over de rest kan ik niets zeggen.
Ik zie hier net dat de winnaar zijn electro model heeft ingezet.
Absolute state-of-the-art...
Buiten NW-Europa is er wel degelijk een flink aandeel jonge vliegers.
Geen idee hoe dat komt.....

Deutse Kampioenschappen Karken

Hallo.

Die Frage von TC01 kann ich beantworten. Von den 15 gestarteten Teilnehmern in F2B flogen 3 elektrisch: der Weltmeister mit seinem neuesten Modell Max #36, Ulli Kappler ebenfalls im Prinzip ein MAX und ich mit meinem RC-3D-Conversion Diablo.

Arnos Eindruck, dass es eine gesellige Angelegenheit war, ist durchaus richtig! Es waren ja nur 12 Deutsche in F2B vertreten, aber die haben gut gegen den Wind gekämpft!
Die restlichen Klassen mußten wir dann alle am Sonntag durchziehen.

Gruß
Willi

Mijn video van de westrijd in karken 17-7-2011
Leuk, al lijkt me dat je dit voor het eerst ziet. Je zwaait voortdurend met de camera, zodat de vliegfiguren niet goed te zien zijn.
Had je de camera stilgehouden met het horizontaal vliegende model net boven de onderste beeldrand, dan had je alles binnen het kader gekregen.
Als je hier kijkt, kom je het programma tegen, zodat je weet wat je kunt verwachten.
De beste plek om te kijken is bovenwinds van de cirkel, waar normaal de jury zit of staat. Je kijkt de piloot dan op de rug en hebt het beste zicht op de figuren.
Maar ondanks de kritiek mijn complimenten, want we zien veel te weinig video's van onze sport.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk, al lijkt me dat je dit voor het eerst ziet. Je zwaait voortdurend met de camera, zodat de vliegfiguren niet goed te zien zijn.
Had je de camera stilgehouden met het horizontaal vliegende model net boven de onderste beeldrand, dan had je alles binnen het kader gekregen.
Als je hier kijkt, kom je het programma tegen, zodat je weet wat je kunt verwachten.
De beste plek om te kijken is bovenwinds van de cirkel, waar normaal de jury zit of staat. Je kijkt de piloot dan op de rug en hebt het beste zicht op de figuren.
Maar ondanks de kritiek mijn complimenten, want we zien veel te weinig video's van onze sport.

Het is inner daad de eerste keer wist niet echt ik kon verwachten bedankt voor tips

Ik heb nog 5 minuten aan beelden over
En ik er maar een video van gemaakt en het is ook nog de huidige wereld kampioen Richard Kornmeier

Laatst bewerkt door een moderator:
Back