Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Interessante observatie...Ben gisteren even gaan kijken. Moet zeggen dat uit niets bleek dat het een Duits kampioenschap was
Het maakte de indruk wel een gezellige boel te zijn en er werd druk gevlogen.
Er waren op het veld van de club uit Karken maar liefst 5 cirkels uitgelegd maar verder maakte het op mij niet zo heel veel indruk.
Ook de aanwezige toestellen niet
LB lijkt net als vrije vlucht te maken te hebben met een ernstige vorm van bloedarmoede (nieuw bloed)
waarbij het mij lijkt dat VV er zelfs een pietsie beter aan toe is.
Sorry voor deze observatie maar het was niet anders :neutral:
Leuk, al lijkt me dat je dit voor het eerst ziet. Je zwaait voortdurend met de camera, zodat de vliegfiguren niet goed te zien zijn.Mijn video van de westrijd in karken 17-7-2011
Leuk, al lijkt me dat je dit voor het eerst ziet. Je zwaait voortdurend met de camera, zodat de vliegfiguren niet goed te zien zijn.
Had je de camera stilgehouden met het horizontaal vliegende model net boven de onderste beeldrand, dan had je alles binnen het kader gekregen.
Als je hier kijkt, kom je het programma tegen, zodat je weet wat je kunt verwachten.
De beste plek om te kijken is bovenwinds van de cirkel, waar normaal de jury zit of staat. Je kijkt de piloot dan op de rug en hebt het beste zicht op de figuren.
Maar ondanks de kritiek mijn complimenten, want we zien veel te weinig video's van onze sport.