16k Campac module Futaba zenders (bij FC16 25 modellen?)

Rob

Forum veteraan
Hierover is al veel geschreven in threads elders. Ernst Grundman gaf toen aan hier een goede oplossing voor te kunnen bieden mits voldoende animo. Dus zijn er nog meer geïnteresseerden in zo'n Campac module?

@Ernst: Ik heb je elders een private message gestuurd maar die is wellicht niet bij jou terecht gekomen. Ik heb liever een nette geteste print met contacten dan een in de zender gesoldeerde versie. Ben je nog steeds bereid om deze modules te bouwen?

Groeten, Rob.

:D
Rob,

Ik wil een module voor je maken want ik heb nog voldoende onderdelen voor een stuk of 3 modules liggen. Als er meer interesse is dan moet ik weer onderdelen gaan bestellen en nieuwe printjes maken. Ik ga dat echter niet voor maar een paar stuks doen want dat kost me teveel tijd. Als ik een nieuwe serie maak is dat altijd met 16 tegelijk want zoveel printjes kunnen er uit een plaatje. Het is helemaal niet erg dat ik er een paar over houdt maar 16 stuks maken en 15 stuks overhouden vind ik niet zo'n goed idee.
Maar zoals gezegd ik heb nog onderdelen voor drie stuks dus als je me laat weten waar ik hem naar toe moet sturen dan zal ik er deze week nog werk van maken.

Groeten,
Ernst Grundmann

Campac module FC16

@Ernst, dat vind ik erg tof van je! :D

De forumbeheerder ziet liever geen adresgegevens voorbij komen, kun je me even een mailtje sturen, dan geef ik m'n adres per mail even door. Laat me tevens even weten wat de kosten zijn.

Groeten, Rob.

Ik heb nu ook 16K geheugenmodules gezien op www.rrelektronics.nl.
Een goede doorgemetaliseerde dubbelzijdige print en voorzien van krimpkous en lipje om hem er weer gemakkelijk uit te halen.

Ik gebruik ze zelf ook om met diverse modellen binnen en buiten te vliegen en zo te wisselen van zenders, wel twee fc16's.

groeten Rudie.

Back