17cnc

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door grumpy1971, 18 feb 2021.

  1. grumpy1971

    grumpy1971

    Lid geworden:
    18 feb 2021
    Berichten:
    1
    Locatie:
    rozenburg zuidholland
    Goede middag
    Ik heb een vraagje ik heb een motor type 17s cnc nu is het probleem starten is geen probleem maar zo gauw ik de gloei pen er af haal slaat hij gelijk af ik begrijp er niks van wat ik ook doe ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt
    Ps stuur maar pbtje aub
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Even verplaatst.

    We hebben in dit forumdeel bovenaan wat handige stickies staan met veel info en tips (en daarna ook veel discussies...)
    Eveneens is een forum niet bedoeld om per PB te discuseren, er is dan geen controle of aanvullingen mogelijk op de reacties die alleen jij kunt zien.

    OK, na wat zoeken heb je dus een Force 17 CNC, dat is een zgn smalblock 2.7cc motor
    https://www.conrad.nl/p/force-engine-17-cnc-nitro-2-takt-automotor-276-cm-17-pk-125-kw-235981

    Is de motor nieuw of gebruikt?
    Indien gebruikt is het de gloeiplug en moet je even een nieuwe plaatsen hetgeen ook in 1 van de stickies beschreven is.

    Is de motor nieuw kan het zijn dat die te rijk staat maar vaak helpt het om eerst de gloeier erop te houden en was gaspulsen te geven zodat de motor op temperatuur komt waardoor die ook beter gaat lopen. In het geval van nieuw moet je de motor rijk houden en eerst inlopen.
     

Deel Deze Pagina