18 februari 2012: RCCZ indoor meeting

INSCHRIJVING IS GEOPEND!

We hebben ruimte voor maximaal 40 rijders!

Op 18 februari 2012 organiseert RC Club Zoetermeer een indoor meeting. Bij deze meeting zullen wij in de manegebak van Condor City onze paardenkrachten los laten. Aangezien we bij de vorige meeting voldoende rijders hadden om de avond rendabel te krijgen kunnen we reeds in februari een 2e indoor meeting organiseren.

In Condor City zijn er de nodige faciliteiten aanwezig zoals stroom, toiletten, en een snackkar naast de baan om iets lekkers te halen. Vanaf ongeveer 19:00 tot laat in de avond (ongeveer 23:00) wordt er de hele avond vrij gereden in de paardenbak van Condor City.

Meeting details:
Lokatie: Condor City
Poeldijkseweg 47
2544 NS Den Haag
Aanvang: 19.00 uur
Einde: 23.00 uur
Geschikt voor: offroad auto’s, nitro en electro maximum formaat 1:8
Zelf meenemen: sleuteltafel (er zijn geen sleuteltafels aanwezig)
Maximum aantal rijders: 40

Kosten:
Rijders: € 10,00
Betalen op de avond: € 12,50
Inschrijving is gegarandeerd wanneer er vooraf betaald wordt.
Na inschrijving via de site ontvang je binnen enkele dagen instructies voor betaling.
Inschrijvingen die betaald zijn markeren wij groen op de inschrijflijst.
Rijders die vooraf betalen zijn verzekerd van een plek.
Rijders die op de avond zelf betalen kunnen alleen rijden wanneer het maximum van 40 rijders nog niet bereikt is.
Kijkers/bezoekers: gratis

Werkwijze meeting:
Vanaf 19:00 lekker rijden.
Tot ongeveer 23:00.
Indien er veel inschrijvingen zijn zullen we een heat indeling maken.
De rijders die niet rijden vragen wij af en toe een half uurtje baaninzet te doen.
Verboden te rijden tussen de sleuteltafels!

Waar kan ik aanmelden?
Inschrijven meeting « RC Club Zoetermeer

Voor een overzicht van de inschrijvingen:
Overzicht inschrijvingen « RC Club Zoetermeer

Voor meer informatie:
18 februari 2012: Indoor meeting « RC Club Zoetermeer
RC Club Zoetermeer Forum • Toon onderwerp - 18 februari 2012: Indoor meeting Condor City

Flyer-18-02-2012-small.jpg

Je kan nog inschrijven via onze website...vooraf betalen is niet meer mogelijk dus je zal op de avond zelf contant moeten betalen.
Voor degenen die op de avond zelf betalen zijn de kosten € 12,50.

Je kan nog inschrijven via onze website...vooraf betalen is niet meer mogelijk dus je zal op de avond zelf contant moeten betalen.
Voor degenen die op de avond zelf betalen zijn de kosten € 12,50.

Oke ik moet even kijken of dat ik mijn kap af krijg vandaag en wat ander kleine reparties.
12,50 is geen probleem ;) alleen met een halve auto rijden wel :(.

Kickje, kom op mensen lekker inschrijven...op onze meetings is het altijd mooi weer :)
Oeps verkeerde topic hahaha, zal even de juiste kicken.

Back