In den beginne
Gerben kwam ik meen in September 2013 bij ons met de vraag of het ons wat leek om deze wedstrijd mede te organiseren en de manege en materialen beschikbaar te stellen.
Hij is een x wezen kijken op een OC en is een x wezen proef rijden met zijn Nitro in de hoofd pauze van onze OC eind oktober.
Hij was meteen verkocht, kon je zien aan zijn ogen

Geweldig vond ie het!
Tijdens deze OC hadden we dezelfde baan neer gelegd als waar jullie de 18e op gereden hebben.
Was prima, mooi technisch geen lange rechte stukken.
Paar schansen d'r in en gaan.
Na een avondje overleg met Gerben in Deventer is hij terug gegaan met de details naar Mario en Jaap (denk ik

).
Al gauw werd duidelijk dat zij het ook zagen zitten en hebben we samen een GO gegeven om het gezamenlijk te organiseren.
De rest is geschiedenis.
Gerben, Mario en Jaap bedankt voor de goede samenwerking!
Ik (Edwin) heb de 2 weken voor het event veel contact met Mario en Jaap gehad via Facebook messenger (ideaal die social-media).
We wisten precies van elkaar wat we wilden en hoe het moest gebeuren.
Zonder elkaar te kennen en ooit gezien te hebben had ik al snel het gevoel: DIT KOMT GOEDT!
Wij hebben het prima naar onze zin gehad!
Idd hier en daar een aantal puntjes van opbouwende kritiek maar voor ons ook de 1e x dat er op deze manier gestart werd.
Met Nitro gaat het net wat anders dan met Bigscale blijkbaar

De start van de finales van de Elektro komen het meest overeen met die van de Bigscale.
Zo kijk je ook eens in een andere keuken en leer je ook nog wat
Nog even na de tijd met Gerben een hapje en drankje gedaan en lekker na gekletst (hoort er ook bij).
Al met al een zeer leuke dag gehad en wie weet dat er nog eens een vervolg komt. (de tijd is bij ons ook een grote spelbreker)
M.v.g.
Main Meetings Raalte