Ja, schitterende bouw! Een (p)ronkende diesel op de bok. 
Gr Bas

Gr Bas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zover de constructie is klaar en het meest waar ik m'n hoofd over breek is nu het tussen stuk dat boven de vleugels moet komen.
Bij eerdere modellen is dat verschillend gebeurt.
Het bovenstuk moet afneembaar zijn en goed aansluiten aan de vleugel maar ook het contour van de romp blijven volgen.
Hier zie je het probleem met de template van de vleugel als malletje om te zien hoe het moet komen. Je moet weten dat de vleugel als 1 stuk door de romp loopt
Jef, ik gebruik nu nog de D-1000 van Model Technics:
http://www.modeltechnics.com/diesel.htm
Misschien dat ik later de D-2000 ga gebruiken , maar betere performance heb ik niet nodig!
Dus de "inloop" brandstof, gebruik ik ook op de kleine 0,6 en de 2,5 cc diesel in de Tomboy en Simplex
De Webra's lopen er ook op, ik heb een 2,5cc Webra voor RC! (De ventury schuif heeft twee gaatjes, een kleine en een groot gat die dan het toerental redelijk goed controleren, dus niet 1 gat die dan steeds wijder wordt, zoals normaal)
In het begin heb ik zelf gemend, flesjes ether (TENDO'S) kan ik hier bij de drogist krijgen, Jet-A1 Kerosine van de baas (vliegtuig onderhoud bedrijf) en dan de pure wonder olie(TENDO'S) van die zelfde drogist.
Verhoudingen bekent denk ik, 1/3,1/3,1/3, heb ik in het begin gebruikt om die kleine te laten inlopen.
Nu dan de direct klare, zit een beetje nitriet in om het starten te verbeteren
Davis Diesel heeft ook zijn eigen brandstof "Power Diesel"(!) maar kan ik hier niet krijgen
http://www.davisdieseldevelopment.com/model_diesel_fuel.htm
Wordt vervolgd, ik ga nu lekker slapen!
Gr
Kees