Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb van de week voor het eerst een body gespoten voor mijn kyosho fw-06..
Ik heb er 2 gehaald en een derde nog i bestelling.
De body die ik nu klaar heb is een dodge stratus,en nog te doen zijn een chevrolet corvette c6 en een bmw e30 m3.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Binnenkant opschuren? Daar heb ik nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn.. Gewoon een beetje ontvetten/afwassen met wat Dreft of een ander afwasmiddel en op laten drogen of afdrogen met een doek die niet pluist... Meer moet je niet doen voorafgaand te spuiten.
Als je de juiste verf gebruikt, is opschuren ook zeker niet nodig. De verf die ik gebruik is op basis van thinner waardoor de toplaag licht oplost en de verf in de kap vreet.
Verder ziet er strak uit, zeker voor een eerste kap!
Als ik de kap altijd schoon maak met een schuurspons (met zeep) dan gebruik ik gewoon even de achterkant van de spons om de body lichtjes op te schuren. Werkt bij mij iig goed .
Dat licht opschuren heb ik in meerdere filmpjes gezien. Schijnt goed te helpen. Als je een mat kleur wilt, kun je de body ook met thinner voorzichtig poetsen en afspoelen alvorenns te spuiten toch?