1e edf vliegtuig

hallo,

ik ben op zoek naar een leuk beginner edf toestelletje voor niet al te veel geld, de f16 van rbc lijkt me wel leuk maar ik heb dus helemaal geen idee over wat voor motor enz. ik erin moet zetten, of kan ik beter een ander vliegtuig uitkiezen??

jefff

hallo jeff,

Eerst een andere vraag;
Wat is jouw vlieg ervaring? Ik zie dat je leeftijd 14 is, niet alle piloten van 14 hebben genoeg ervaring om een F16 van rbc te vliegen.

Verder is er natuurlijk de vraag, wat is niet al te veel geld?
Met de bouwdoos van de F-16 ben je er nog niet. Je moet nog een fan, motor, regelaar, lipo-accu's, laad-spullen, servo's, ontvanger en misschien vergeet ik nog wel wat. Een launchsysteem zal je misschien ook wel nodig hebben.

Hiermee reizen de kosten snel omhoog.

groeten paul

Ik heb de F20 Tiger Shark gekocht ( en gecrashed ) maar dat doet er niet toe.,, :lol:
Is een mooi toestel en zit in 1 avond in elkaar heerlijk simpel ARF , fan en motor niet te duur en vliegt heerlijk.!
Alleen de ontvanger moet je voorin plaatsen en NIET zoals in de beschrijving bij de motor. dan maak je vast meer vluchten dan 2 :wink:

En anders gewoon dat ding van multiplex dat vliegt altijd wel.

Mzzl Ba®t

fonziebear zei:
Ik heb de F20 Tiger Shark gekocht ( en gecrashed ) maar dat doet er niet toe.,, :lol:
Is een mooi toestel en zit in 1 avond in elkaar heerlijk simpel ARF , fan en motor niet te duur en vliegt heerlijk.!
Alleen de ontvanger moet je voorin plaatsen en NIET zoals in de beschrijving bij de motor. dan maak je vast meer vluchten dan 2 :wink:

En anders gewoon dat ding van multiplex dat vliegt altijd wel.

Mzzl Ba®t

ok!, bedankt voor de reactie, bedoel je de twister :?:

Ja de twister., lekker goedkoop en alles van Multiplex vliegt redelijk tot goed.

208.jpg

Back