A.s. zondag is het zover, de eerste B/C wedstrijd van dit seizoen Ze geven alvast prachtig lenteweer op voor komend weekend, al geloof ik wel dat de zaterdag iets beter zou worden met meer zon en minder wind, maar als het maar droog is, dan vind ik het al best Als ik de officieel ingeschreven piloten zie, dan zie ik toch nog wel een discrepantie met wat mensen hier op het forum zeggen.... (lees: nog niet iedereen heeft zich ingeschreven) Anyway, iedereen er een beetje klaar voor? Aangezien ik nog niets heb gedaan aan de High Society, zal ik in ieder geval de eerste wedstrijd weer met de Evolution verschijnen
Uit utrecht zal ook een afgevaardiging komen, bestaande uit 3 juryleden en 1 of 2 vliegers. Als jury ondergetekende, Roy Oostema en Harry Wever, als vliegers Bram Dees en mogelijk ook Ruben Jonker, als ie z'n nieuwe toestel op tijd klaar heeft.
De EMCR-afvaardiging bestaat slechts uit 4 mensen; moi in de B met het vrouwtje als coach, Bas in de C en Erik gaat een en ander goed bestuderen aangezien hij dit jaar nog wil meedoen in de C
Ik krijg net te horen dat Harry Wever er helaas niet bij zal zijn, máár dat Ruben Jonker waarschijnlijk wel mee zal doen.
Dat is leuk, nu is het weer omgedraaid, het weer op zondag is beter dan op zaterdag Weersverwachting komende 5 tot 9 dagen - weerbericht middellange en lange termijn KNMI - BuienRadar.NL
Voor de geinteresseerden nog het adres; Modelvliegvereniging Delta Oss Frankenbeemdweg 5 5346 JJ Oss Huidige lijst van ingeschreven deelnemers; Deelnemers F3A B (aangemeld en op volgorde van aanmelding) Oss Gouda Son Emmeloord 1 Ruud Kroes Ruud Kroes Ruud Kroes 2 Bert van der Mooren Bert van der Mooren Bert van der Mooren Bert van der Mooren 3 Volkert Wagenaar Volkert Wagenaar Volkert Wagenaar Volkert Wagenaar 4 Ruben Jonker Ruben Jonker Ruben Jonker Ruben Jonker 5 Alexander Blokland Alexander Blokland Alexander Blokland Alexander Blokland 6 Mart Dinkla Mart Dinkla Mart Dinkla Mart Dinkla 7 Nando te Riele Nando te Riele Nando te Riele Nando te Riele 8 Bram Dees Bram Dees Bram Dees Bram Dees 9 Winfried de Vries 10 Tom Tubee 11 Jan den Hartog Deelnemers F3A C (aangemeld en op volgorde van aanmelding) Oss Gouda Son Emmeloord 1 Henk de Winter Henk de Winter Henk de Winter Henk de Winter 2 Frans Osenga Frans Osenga Frans Osenga Frans Osenga 3 Niek Wierda Niek Wierda Niek Wierda Niek Wierda 4 Bas Binder Bas Binder Bas Binder Bas Binder 5 Ralph vd Meer 6 Wim Petersen 7 Willy Swart 8 Max Scholten
Ik heb een ander excuus om niet mee te doen Verbinding kwijt; met 2/3 gas op losse keien geklapt. Later krijg ik nog wat foto's van na de crash - lag over 50m2 verspreid. Meer foto's: [94452] emcr-rozenburg-verzameltopic-33
Zwaar klote... Maare, das geen goed excuus, je hebt nog 36 uur om een nieuwe te kopen en af te bouwen Daarnaast volgens je onderschrift nog een profile yak en parkmaster waar ook gewoon mee gevlogen kan worden!
Bas heeft Fasst... (zijn natuurlijk 100000 mogelijke oorzaken aan te wijzen, hoeft niet aan het systeem zelf te liggen)
Uiteraard, maar dat is dan wel de 2e kist met FASST die ik in een week tijd de grond in zie (in dit geval lees) gaan bij zonnig weer.. Ik vraag mij af of het mss gevoelig is voor warmte. In zo'n geel/zwarte kist zal het op zo'n dag ook lekker warm worden..