B
bigscale
Guest
Bedankt voor de tips en je aanbod Jaap,
Nu weer even aan het werk voor 9 dgn,
Grt
Nu weer even aan het werk voor 9 dgn,
Grt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
cilinders?bigscale zei:Hoi Richard,
Ik kan me die adrealine stoot goed voorstellen ! Ik zou ook graag weer eens vliegen maar ben in afwachting van een eurokit retract cylinder, ben vooralsnog niet over gestapt ; maar kan nog komen..
Hou het heel he !
Jochem
Richard Branderhorst zei:OK stuur ze maar op.
Passen ze ook op de neuspoot? In dat geval 3.
Toch weer wat gestuiterd bij de laatste landing, maar in geen geval zo erg als met de eurokits.
Mooi als je aan komt rijden en dan op de remmen gaat staan, dan knikt hij mooi ineen, vindt iedereen kicken!
Tks.
Ja, adrenaline genoeg gehad die dag, geen Viagra nodig gehad gisteravond![]()
![]()
bigscale zei:Gelukkig ken in sinterklaas heel goed, hij heeft mijn hotspot avontuur gevolgd, de goede man overweegt nu ook jet te gaan vliegen...
Daarom, heeft hij me zachtjes ingefluisterd dat ik zo`n jet1A gear maar eens moest vragen, en ik hoef geen kapoentje te zingen,
Hopelijk galoppeert hij snel naar digitech,
grt
nickos zei:Sandor,
Heb je al wat fotootjes van je nieuwe bvm aanwinst.
Ben zo nieuwschierig!!!
Nickos
jetpower zei:nickos zei:Sandor,
Heb je al wat fotootjes van je nieuwe bvm aanwinst.
Ben zo nieuwschierig!!!
Nickos
een bouwverslag zou wel leuk zijn ja
Richard Branderhorst zei:10,4 kg leeg, en met fuel 1,7 kg erbij (2125cc)
Sandor, veren zijn aangekomen en al gemonteerd. Perfect zo te zien. Tikkie korter zodat in retract positie de poten beter opgetrokken staan en ze zijn duidelijk veel sterker, de poten veren nou niet meer door tot tegen de eindstop.
Even afwachten hoe het in de praktijk gaat.
Mail je me de rekening nog even?
mooi zobigscale zei:Ziezo,
Weer een HS avontuur vandaag, de weergoden waren me redelijk gezind, waterig zonnetje , 4 bft...tijd voor een 1e vlucht met de jet1A gear!
Wat me opviel met de start itt de vorige keer is, dat hij meer baan nodig had met loskomen, ik vermoed dat dat komt door een kleinere instelhoek door het verend neuspootje, vliegen ging weer perfect, echter vond ik de aanvliegsnelheid weer imponerend, ik had ook ergens gelezen dat je op short final wat remmen kunt activeren, zogezegd zo gedaan,
Hij landde halverwege als een vliegdekschip landing, die remmen zijn perfect !!
Richard, waar heb jij je accu`s ? ik te ver voorin denk ik, ik heb Sandor al gevraagd om een stuggere veer voor in de neuspoot, wat heb jij ?
Sandor, die veertjes die je aan Richard hebt gestuurd, zijn dat dezelfde die ik erop gezet heb ?
Al met al ben ik erg tevreden met de jet1A, was een behoorlijke postieve landing, maar t gaf geen krimp !
Hoe kun je het beste je CG bepalen, en wat moet hij zijn bij een HS ?
Groetjes