Richard Branderhorst
PH-SAM
Ik zit op 135mm (ik meen dat dit conform de instructies zijn) gemeten vanaf de voorrand van de vleugel (waar de vleugels tegen de romp komen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bigscale zei:Dat doe je niet zo snel met een jet, flatspin is niet leuk..tuurlijk ga je je kader waarin je vliegt vergroten, maar omdat gelijk te doen, ben liever wat conservatief..al zou je dat niet zeggen als je me ziet vliegen![]()
Wel is een delta misschien wat goedmoediger, komt goed !
Ger Kovacs zei:bigscale zei:Dat doe je niet zo snel met een jet, flatspin is niet leuk..tuurlijk ga je je kader waarin je vliegt vergroten, maar omdat gelijk te doen, ben liever wat conservatief..al zou je dat niet zeggen als je me ziet vliegen![]()
Jochem als jij hem in een flatspin kan krijgen ben je een hele piet.
Kan alleen maar als je het zwaartepunt erg achterlijk hebt zitten.
Hij gaat als het ware planeren in de lucht als je een beetje gas erop houdt, maar valt absoluut niet naar opzij weg.
Doe het wel even voor als ik je tegenkom op Helchteren.
Als je 10 vluchtjes verder ben komt het zelfvertouwen ook wel.
De boomerang waar ik de winter mee doorvlieg weegt getankt 18,5 kilo, maar kan bijna stapvoets geland worden, en dat op een span van 2,5 meter.
Grtz Ger.
Sandor zei:Ger Kovacs zei:bigscale zei:Dat doe je niet zo snel met een jet, flatspin is niet leuk..tuurlijk ga je je kader waarin je vliegt vergroten, maar omdat gelijk te doen, ben liever wat conservatief..al zou je dat niet zeggen als je me ziet vliegen![]()
Jochem als jij hem in een flatspin kan krijgen ben je een hele piet.
Kan alleen maar als je het zwaartepunt erg achterlijk hebt zitten.
Hij gaat als het ware planeren in de lucht als je een beetje gas erop houdt, maar valt absoluut niet naar opzij weg.
Doe het wel even voor als ik je tegenkom op Helchteren.
Als je 10 vluchtjes verder ben komt het zelfvertouwen ook wel.
De boomerang waar ik de winter mee doorvlieg weegt getankt 18,5 kilo, maar kan bijna stapvoets geland worden, en dat op een span van 2,5 meter.
Grtz Ger.
Nou Ger
ik heb er zelf een kangaroo op zn rug moeten landen
en een Harpoon in een spin plat op de grond.
beiden hadden een goed zwaartepunt.
als die krengen met te lage snelheid op de rug liggen of een flat spin.
en je zit ongelukkig te laag , heb je toch goede papieren nodig.........