1e NK As. weekend HFCC Den Haag

Tot as. vrijdagavond 22.00 uur kun je je nog inschrijven voor het 1e NK te Den Haag !
Er zal worden gereden in de TW Stock klasse (13.5) en Proten klasse.

Mensen met een light licentie of zonder licentie dienen zich in te schrijven op de site van de HFCC. Diegene met een proten of stock licentie zijn automatisch ingeschreven !!

Zaterdag zal de baan van 10.00 tot 17.00 open zijn om te trainen (alleen voor deelnemers aan het NK). Zondag is de baan vanaf 08.00 uur open en wordt er om 09.30 begonnen met kwalificeren.

Inschrijfgeld voor de light licentiehouders en voor diegene zonder licentie kan zaterdag voldaan worden bij mij. Dit kan ook zondagochtend voor 09.00 uur nog.

Toerwagen banden kun je ook op zaterdag al bij mij laten merken, en anders zondag voor de 1e run die je gaat rijden.

Als laatste:
De FDR voor de Toerwagen Stock is gesteld op 4.5 (hoger mag, lager niet).

Tot komend weekend !!

Rob Janssen.

Laatst bewerkt:
Er zal worden gereden in de TW Stock klasse (13.5) en Proten klasse.
Laten we hopen dat het geen varen wordt ;)

Zoals het er nu uit ziet wordt het voor mij alleen zondag !

Edit >>
Zojuist heeft DPD mijn regen-auto/boot afgeleverd.
Deze dus ook maar opbouwen voor a.s. Zon (dvloe) dag

En wat denk je ! Weeronline geeft na vanmorgen een 3 nu een 6je voor a.s. zondag !
<< Edit

Andre

Hmm zaterdag heb ik idd ook mijn twijfels over. Maarja als het zondag maar droog is !! Laten we duimen !

Ik ben er iig beide dagen !! Heb er wel zin in !

Het was zeker een onverwacht mooi weekend, zelfs nog verbrand van de zon........

Toerwagen stock:

A-finale
1. Steven Koiter
2. Robert Krens
3. Ronald Arts
4. Alexander Roeleveld
5. Rob Janssen
6. Vasco Christiaanse
7. Jetze Reitsma
8. Koen Bijvoets
9. Eric Bresser
10. Richard Arts

B-finale
11. Richard Oversloot
12. Ronald Bestman
13. Michel Peterse
14. Sybrand de Boer
15. Gerwin Godschalk
16. Jeroen Streefkerk
17. Janice van Riel
18. Martijn Spaans
19. Erik Germeraad
20. Tim Jansen

C. finale
21. tim Streefkerk
22. Andre Heskamp

ProTen finale:

A-finale:

1. Reinder Wilms
2. Alexander Fokke
3. Mathijs Hermens
4. Sascha Lennartz

Het niveau in de Touring klasse is echt hoog!

Laatst bewerkt:
531285_388363754519398_100000373309310_1242085_83765832_n.jpg

Het was een leuke en relaxte dag.

Naast positieve zaken had de zon helaas wat negatieve invloeden op het grip verloop voor de pancars. 's morgens ging het nog redelijk maar daarna was het met de zon en warmte kwa grip aan de achterzijde snel gedaan. Het vergde behoorlijke inspanning om te rijden en gedurende de race de grip aan de voorzijde weg te halen en meer grip aan de achterzijde te creeren.

Het was een leuke uitdaging en we zijn weer wat ervaringen rijker. De volgende keer toch maar wat testdagen inplannen. :D

Op naar heemstede.

ps:
mochten er nog iemand foto's hebben genomen van de pro10.... dan zou ik die heel graag zien ;)

Laatst bewerkt:
Inschrijving voor de 2de NK op de MACH is vanaf vandaag ook geopend.
FDR op de MACH is 4.0.

men kan de inschrijfformulier op MyRCM vinden datum is 20 Mei

Inschrijving voor de 2de NK op de MACH is vanaf vandaag ook geopend.
FDR op de MACH is 4.0.

men kan de inschrijfformulier op MyRCM vinden datum is 20 Mei

Top !!

Zoals gebruikelijk zijn diegene met een volledig pro10 of TW stock licentie automatisch ingeschreven... Diegene met een light licentie of mensen die graag komen gastrijden dienen zich nog aan te melden !!

Allemaal doen dus !!

Back