Hoi Kor.
Da's dus ook 1 van de problemen, ik weet niet precies WAT voor een motor erin ligt en hoeveel ie dus trekt. Ook heb ik geen flauw idee wat voor een regelaar erin zit, er staat niets op. Ik heb er nu een waterkoeling opzitten, dus ga ik zaterdag eventjes proberen. Vraag me alleen af of het water helemaal door de waterleiding kan komen.. of er genoeg druk of wat dan ook op komt.
Toen ik de boot kocht heb ik ermee gevaren, een hele tijd zonder dat ie afsloeg. Dus misschien doe ik zelf iets verkeerd...
Nog even een vraagje over het opladen van de accu's...... Je moet ze eerst ontladen, nu heb ik het laad apparaad erbij met de optie ontladen. maar hoelang duurt dat ongeveer? Heeft een half uur aangestaan en het lampje bleef gewoon hetzelfde ...
Ik wou ook dat ik meer gegevens had van de inhoud van de boot, heb de verkoper een mailtje gestuurd om meer info te krijgen, maar niets meer van gehoord. Zal ook wel z'n reden hebben.
Er zat ook een extra motor bij. Een :
Graupner Speed 820 BB turbo race.
Zegt mij niets, maar veel van jullie waarschijnlijk wel. uiteindelijk komt deze erin. Moet erg snel zijn. Eerst het varen maar onder de knie krijgen... Dan andere accu's aanschaffen... moet 20 Volt op. Zal ook wel een zwaardere regelaar bij moeten. komt in de winter wel weer...
ok, bedankt alvast!
groetjesssssssssss
Jordy
Nog snel een vraagje, hoe moet je het gewicht verdelen om zo snel mogenlijk "plane" te krijgen? Het gaat hier om de 2 accu's. In het midden, in het midden naar achteren, of helemaal achteraan leggen???