Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ziet er erg netjes uit, ik had een vraagje ik zag dat u een mooie windvaantje had gekocht, ben benieuwd waar u die gekocht heeft? heeft u een linkje voor mijn.
hartelijk dank alvast,
Mmm volgens mij is mijn laatste bericht gewist door de moderator. Doe me even een PB. Denk dat het een reclame issue was , niet bij stil gestaan[emoji16]
ben jaloers op je spuitwerk! werkelijk prachtig. Ik zal het in mijn schuurtje moeten doen. ben benieuwd. gebruik je autolak? en spuit je blank af (waarschijnlijk) zo ja, hoeveel lagen?
groet
Hay
Hoi Hay,dank je ! Ben wel zeer tevreden. [emoji1305] Het is overigens een topcoat die op superyachts toegepast wordt. In dit geval een ‘speciaaltje’ die door de sponsor gefabriceerd wordt.
Wel afgewerkt met twee maal clearcoat.
Ik hoop morgen tijd te hebben om de romp weer op te bouwen.
Fotos volgen !
Om het deksel op zijn plaats te houden en hopelijk waterdicht te krijgen met een rubber pakking heb ik een serie magneetjes besteld.
Geen idee hoeveel kracht ze moeten hebben dus wellicht volgt er nog een bestelactie!