1ste vlucht mijn vliegtuig gedoopt

ik moest het toch ergens kwijt dus nouja,

Nadat mijn pakje uit hobbycity was aangekomen maandag (met 43 euro douane kosten). ik blij en mijn vliegtuig verder afgebouwd en dat ging goed. dus naar het veld. op het veldje aangekomen alles aangesloten en driedubbel gechekt ik vliegen, tot op een gegeven moment het vliegtuig zomaar de sloot in viel(lees stuurfout). nu heb ik dus al me elec naar de kl*t*. ik probeer mijn regelaar nog ff op een andere ontvanger 1 heel dik rookwolkje iemand een idee om het te reparen?

nouja dat was het wel

mvg

Justus

ik moest het toch ergens kwijt dus nouja,

Nadat mijn pakje uit hobbycity was aangekomen maandag (met 43 euro douane kosten). ik blij en mijn vliegtuig verder afgebouwd en dat ging goed. dus naar het veld. op het veldje aangekomen alles aangesloten en driedubbel gechekt ik vliegen, tot op een gegeven moment het vliegtuig zomaar de sloot in viel(lees stuurfout). nu heb ik dus al me elec naar de kl*t*. ik probeer mijn regelaar nog ff op een andere ontvanger 1 heel dik rookwolkje iemand een idee om het te reparen?

nouja dat was het wel

mvg

Justus

Natte electronica eerst laten drogen, dan pas weer aansluiten. Ik spoel de spullen thuis eerst uit met gedeminiraliseerd water (evt. ijs uit diepvrieskist smelten).
Deze opmerking is dus helaas mosterd na de maaltijd.

Zou je niet naar een club gaan?

Bij de FAQ's op dit forum bij electronica staat een mooie duidelijk uitleg van Jan (*gebruiker Corrien) die uitlegt wat je moet doen als je electronica is natgeworden...

Niet erg slim om je spullen nu al te checken. Je had ze beter eerst een poosje laten drogen; water en electronica/electriciteit gaan nu eenmaal niet samen dat weet het kleinste kind.

...schudden ipv roeren en het deksel er niet goed op zat ...
Tja, heb ik wel eens gehad met een ketchup fles...

Dutchspider, neem dat spul nou mee naar een club, ze willen je vast wel helpen met vaststellen wat er vervangen moet worden, en daarna met leren vliegen.

zit bij de mvn maar had het toestel citabria gemaakt om een beetje hier mee te proberen hij was toch van depron maar dat die in de sloot zou belanden...... ga idd wel gewoon weer naar de club.

edit: mvn= modelvliegclubnijverdal

Laatst bewerkt:
Back