1ste watervliegmeeting 2008, wie, waar, wanneer???

Discussie in 'Watervliegen' gestart door Berto, 31 okt 2007.

  1. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.812
    Locatie:
    Zeewolde
    26 april Zevenhuizerplas, 1ste watervliegmeeting 2008

    EDIT:
    De watervliegmeeting wordt georganiseerd op:
    26 April Zevenhuizerplas

    Zie voor routebeschriving en deelnemrs hier:
    http://www.bosmodelair.nl/Zevenhuizerplas2008.xls






    Zo ik ga jullie weer even wakker schudden met betrekking tot een eerste watervliegmeeting in 2008.
    De winter moet nog komen maar nu ik ervaring heb met het regelen van allerlei zaken rondom zo`n meeting kun je beter te vroeg beginnen dan te laat.

    Dus als we nu alvast iemand kunnen strikken om de eerste watervliegmeeting in 2008 te organiseren dan kunnen wij die alvast in de agenda plaatsen ;-)

    Dus.....................

    - WIE? gaat de meeting organiseren? (als de nood aan de man is kunnen wij het wel weer doen)

    - WAAR? gaat de meeting gehouden worden? (ons maakt het weinig uit wij rijden wel stad en land af :) )

    - WANNEER? wordt de meeting gehouden? (ergens April???)(in ieder geval niet 31-5 & 1-6 want dan is de schaalmeeting in Oss al ;-) )
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  2. hannesie

    hannesie

    Lid geworden:
    18 okt 2005
    Berichten:
    2.207
    Locatie:
    rotterdam
    Heb een kleine maand geleden een vergunning aangevraagt om op de Zevenhuizerplas een meeting te organiseren.
    Heb nog geen antwoordt gehad en ga volgende week maar eens opbellen en weer een mailtje sturen of het daar mogenlijk is.

    Mvgr hans
     
  3. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.812
    Locatie:
    Zeewolde
    :thumbsup: wachten we dat even af, wel is het zo dat je de gemeente vaak een beetje moet pushen :)
     
  4. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.352
    Locatie:
    Groningen
    Waar? Liefst in de bovenste helft van het land...... maar als dat niet lukt rij ik wel wat verder...... wanneer? met mooi weer..... :) juni / juli? is ook geen garantie.......
     
  5. J o h a n

    J o h a n

    Lid geworden:
    5 sep 2002
    Berichten:
    1.202
    Locatie:
    Het Oldambt
    Ik lees mee.

    En wil zeker deelnemen.

    Johan
     
  6. roeier4

    roeier4

    Lid geworden:
    17 aug 2006
    Berichten:
    365
    Locatie:
    Ljouwert
    als het in het noorden is kom ik ook :yes: :yes: !!!

    grt alex
     
  7. Guus

    Guus

    Lid geworden:
    19 sep 2003
    Berichten:
    794
    Locatie:
    Emmeloord
    Het noorden is toch ook waterrijk ik zou zeggen kijk eens om jullie heen.

    ik wil zeker proberen om er bij te zijn
     
  8. jetpropdlx

    jetpropdlx

    Lid geworden:
    10 jun 2004
    Berichten:
    2.632
    Locatie:
    Maasmechelen/Hapert/EBZW
    Centraal in nederland lijkt me eerlijker voor degene die in het zuiden wonen (of uit belgie moeten komen)
    Ik had gehoopt dat we terug mochten komen naar de gefse plassen (Oss) (we hebben ons daar toch netjes gedragen :wink: )
     
  9. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.812
    Locatie:
    Zeewolde
    Hee Eric,

    Tja het is altijd een kat en muis spel waar een meeting te houden.

    Centraal gelegen is mooi maar niet een ieder is zo gek om ver te rijden (waarom eigenlijk niet???).

    Zo zijn er wel wat watervliegers in het noorden die best willen maar die willen weer niet naar Oss rijden of zoals jij die weer niet te ver naar het noorden wil.......

    Mij maakt het binnen nederland weinig uit, kom maar op ik pas me wel zoveel mogelijk aan ;-)


    Het zou wel leuk zijn als we een paar meetings vespreid over nederland zouden kunnen hebben elk jaar, noorden / midden / zuiden ????
     
  10. jetpropdlx

    jetpropdlx

    Lid geworden:
    10 jun 2004
    Berichten:
    2.632
    Locatie:
    Maasmechelen/Hapert/EBZW
    Hey Berto ,
    Ik weet het, iedereen zou het liefst hebben dat het bij hem/haar om de hoek zou zijn, We zullen wel zien wat er van komt.
    (zelf organiseren is natuurlijk de oplossing :wink: , maar dat zie ik zelf niet zo zitten :oops: :oops: ) Daarom heb ik zoveel respect voor diegene die dat wel doen.
    ps berto hebben jullie het verbeterde certificaat ontvangen PA28-181
     
  11. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.812
    Locatie:
    Zeewolde
    waarom niet, zo heel veel werk is het niet :lol:
    En volgens mij zijn ze bij jullie met regeltjes makkelijker dan hier :roll:

    Ps. zekers nog bedankt :p
     
  12. Ruben Jansen

    Ruben Jansen

    Lid geworden:
    21 dec 2006
    Berichten:
    668
    Berto, goed om er zo optijd alweer over te beginnen! Ik zal m'n Harvard aan passen en het nog een keer proberen :D In het noorden lijkt me ook leuk. Ik denk dat het leuk is om meerdere meetings verspreid over het land te doen zodat iedereen wel een keertje kan.
    Zie het zelf ook niet zo zitten om er veel tijd in te gaan steken maar vele handen maken ligt werk dus als iedereen wat doet heb je misschien wel gelijk
     
  13. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.812
    Locatie:
    Zeewolde
    Hee Ruben,

    De Harvard kan het wel, met wat aanpassingen ben ik er zeker van dat ook jij de hele dag kan watervliegen en niet meer van die duikstarts en landingen maakt ;-)


    @ Hans,
    Al wat wijzer???
     
  14. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Tdengo, houd Delfzijl geen watermeetings op t schildse meer of zo?
     
  15. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.352
    Locatie:
    Groningen
    geen idee, kan ze eens vragen :) Is wel een mooie lokatie ;)
     
  16. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.812
    Locatie:
    Zeewolde
    Op het schildmeer werden "vroeger", ergens in de jaren 90 ofzo, watervliegwedstrijden gehouden.
     
  17. hannesie

    hannesie

    Lid geworden:
    18 okt 2005
    Berichten:
    2.207
    Locatie:
    rotterdam
    Ik heb een paar dagen geleden reactie gehad van Recreatieschap Rottemeren.
    Hierin werd geschreven dat ik de vergunning aan moest vragen bij de Gemeente Zevenhuizen-Moerkapelle.
    Ik heb de aanvraag voor de vergunning naar ze toegemailt na telefonisch overleg.
    Ook heb ik de contactpersoon van Recreatieschap Rottemeren aan de telefoon gehad en die heeft mij toegezegt dat als ik de vergunning rond had dat zij ook hun medewerking verlenen (dus geen bezwaar hebben) om de watervliegmeeting op de ZEVENHUIZERPLAS door te laten gaan.
    Het is dus nu even ongeduldig afwachten op de reactie van de deelgemeente Zevenhuizen-Moerkapelle.
    Zodra ik meer nieuws heb lezen jullie het hier zo snel mogenlijk.

    Mvgr hans
     
  18. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.812
    Locatie:
    Zeewolde
    Kijk dat wordt net zo`n spelletje als bij de laatste meeting :)

    Zolang de beheerder maar akkoord gaat is het voor de gemeente vaak niet zo`n probleem.
    Zorg alvast voor een schriftelijke toezegging van de contactpersoon van het recreatieschap met daarin de voorwaarde dat het alleen door kan gaan als de gemeente een vergunnign verleent dan is dat alvast geregeld.

    Ik had namenlijk hetzelfde probleem, de geemte gaf alleen een vergunning als de beheerder akkoord ging.
    De beheerder alleen als de gemeente een vergunnign afgaf.

    Dus als je de contactpersoon zover kan krijgen zie ik geen problemen voor de gemeente.

    Succes en mocht je wat info willen over hoe het wat eventueel in te vullen voor de aanvraag dan heb ik er al wel wat ervaring mee ;-)
     
  19. hannesie

    hannesie

    Lid geworden:
    18 okt 2005
    Berichten:
    2.207
    Locatie:
    rotterdam
    Hoi Berto.
    Het telefoontje met de contactpersoon heeft me wijzer gemaakt dat ze dat al doorgegeven hadden naar de gemeente Zevenhuizen-Moerkapelle.
    Deze zijn dus op de hoogte maar moest alleen nog de aanvraag indienen.
    Het balletje is dus rollende en we moeten dus ff gedult hebben(hoop niet te lang).
    Telefonisch heb ik van de contactpersoon(eigenaar) al groen licht gekregen maar de gemeente moet het nog goed keuren(beheerder)
    Daarna copie van de vergunning met toelichting mailen of opsturen naar de contactpersoon.

    Mvgr hans
     
  20. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.812
    Locatie:
    Zeewolde
    En had je ook al een datum of data in gedachte???
     

Deel Deze Pagina