Ik zag op de Oostenrijkse F3K site (http://groups.yahoo.com/group/F3K-Austria/message/2428) dat er Nedelanders zijn die met DLG’s op de 2.4 Ghz vliegen.
Gezien de voordelen van de 2.4 GHz apparatuur (geen gedoe meer met vrije kanalen en korte antenne wat vooral bij de gooi een groot voordeel is) en omdat ik niet geheel tevreden ben over de (storingsvrije) reikwijdte die ik momenteel haal op de 35 mHz was ik benieuwd naar ervaring met 2,4 GHz apparatuur in DLG’s.
- Welke zender/ontvanger wordt gebruikt.
- In wat voor model is de apparatuur ingebouwd (ik hoor nogal strijdige berichten over afscherming door koolstof).
- Hoe is de apparatuur ingebouwd (ligging van de antennes e.d.).
- Reikwijdte (hoog en laag boven de grond).
Bas
Gezien de voordelen van de 2.4 GHz apparatuur (geen gedoe meer met vrije kanalen en korte antenne wat vooral bij de gooi een groot voordeel is) en omdat ik niet geheel tevreden ben over de (storingsvrije) reikwijdte die ik momenteel haal op de 35 mHz was ik benieuwd naar ervaring met 2,4 GHz apparatuur in DLG’s.
- Welke zender/ontvanger wordt gebruikt.
- In wat voor model is de apparatuur ingebouwd (ik hoor nogal strijdige berichten over afscherming door koolstof).
- Hoe is de apparatuur ingebouwd (ligging van de antennes e.d.).
- Reikwijdte (hoog en laag boven de grond).
Bas