2,4 ghz upgrade tamiiya blackfoot??

hallo mensen,

enige tijd geleden heb ik een tamiya king blackfoot aangeschaft deze heeft de volgende elektronika:

profi hf2 regelaar en een corally (dynamic ) motor.

-nu is mijn vraag welke zender ontvanger raden jullie aan?.(zat zelf aan spektrum 3 of 4 channel te denken

- en wat voor accu(lipo)
-
tevens zoek ik hier nog een lader om dit alles te kunnen laden.

alvast dank .

0

Laatst bewerkt:
Als je een krap budget hebt, dan zou ik de GT-2 zender van HobbyKing (ook te koop bij Conrad, als je dichter bij huis wilt kopen) aanraden, of de GT3, als je echt dat 3e kanaal nodig hebt. Een goede allround lader is de Imax B6AC, te koop onder diverse merknamen.

ik heb mijn oog laten vallen op deze zender is dit iets?.

DX4C DSMR met SR410 ontvanger

nu nog een lader ik vond de dynamity lader wel iets

graag jullie mening

b.v.d.

Kan, of de GT-3, of een Futaba, of Sanwa, allemaal goede zenders voor hun geld. Maar wat verwacht je van je zender? Veel instelopties, display, of gewoon simpel, stuuruitslag instellen, trims, en verder gewoon rijden? Wat is je budget? Wel handig te weten, gezien dat je ook nog wat andere spullen nodig hebt, zo lees ik.

ik zoek een betaalbare zender die ik voor meerdere auto's kan gebruiken geen telemetrie
alleen stuuruitslag en trims ik las dat de spektrum veel problemen gaf

mijn zender budget is rond de 100,00 euro de gt -3 ziet er idd leuk uit

alvast dank voor jullie adviezen

Meerdere auto's kan op zich ook met de GT-2, maar dan moet je elke auto met de stuurstangen rechtuit trimmen, of steeds de trim verstellen, als je tussen auto's wisselt. Dan is modelgeheugen wel zo handig, dan kun je voor elk model de instellingen opslaan, en zo wisselen.

ik denk dat het de gt 3 gaat worden of kyosho-k201 leuke en betaalbare zenders nu nog een lader zit aan dynamite prophet te denken

alvast dank een ieder

de gt3 is van modelkraft toch of is de kyosho-k201 beter
ik denk dat het deze wordt met onderstaande lader

HYPE X-TREME X7 PLUS LIPO LADER

de gt3 is van modelkraft toch of is de kyosho-k201 beter
ik denk dat het deze wordt met onderstaande lader

HYPE X-TREME X7 PLUS LIPO LADER

De gt3 is oorspronkelijk van HobbyKing, maar Conrad verkoopt deze onder hun eigen ModelCraft label. Ik heb de GT-2 en ben er erg te spreken over, werkt altijd, alleen geen modelgeheugen.

Ik ben het met indoor eens, heb er 2 van staan, helaas zonder modelgeheugen.. maar voor die 16 euro x2 hoef ik nog geen een met veel modelgeheugens. :)

king blackfoot

hallo mensen ik heb een king blackfoot maar wil hier graag een andere kap voor welke passen hierop en waar zijn deze te krijgen liefst in Nederland

p.s foto's toevoegen lukte nog niet deze volgen als hij af is

b.v.d

walter

Back