In het draadje van de KNVvL "vervolg 2,4ghz" is een brief opgenomen waarin de beperkingen t.a.v. het gebruik 2,4 Ghz in europa zijn omschreven. Met name Frankrijk wordt genoemt als land waar 2,4 Ghz niet is toegestaan. In de voetnoot wordt dit genuanseerd door aan te geven dat slechts een deel van de frequentieband niet is toegestaan in Frankrijk.
Wat wil het geval...tijdens het oefenen met het menu van mijn spectrum DX6i loop ik tegen de keuze "power setting"
In de handleiding worden 2 keuze mogelijkheden A en B beschreven respectievelijk Europa en USA.
Nu blijkt dat er wel degelijk een derde keuze mogelijkheid C is met als keuze FRANCE.....in heel de instructie kan ik dit niet terug vinden!
Nu ga ik vermoeden dat met deze keuze " C-FRANCE " de frequenties
die niet toegestaan zijn in Frankrijk uitgeschakeld worden.
Is mijn conclusie dan juist dat ik met mijn zender in Frankrijk mag vliegen??
Wie heeft hier meer over vernomen? Staat dit mogelijk WEL in de handleiding van de DX7 beschreven?
Ik ben benieuwd.
Wat wil het geval...tijdens het oefenen met het menu van mijn spectrum DX6i loop ik tegen de keuze "power setting"
In de handleiding worden 2 keuze mogelijkheden A en B beschreven respectievelijk Europa en USA.
Nu blijkt dat er wel degelijk een derde keuze mogelijkheid C is met als keuze FRANCE.....in heel de instructie kan ik dit niet terug vinden!
Nu ga ik vermoeden dat met deze keuze " C-FRANCE " de frequenties
die niet toegestaan zijn in Frankrijk uitgeschakeld worden.
Is mijn conclusie dan juist dat ik met mijn zender in Frankrijk mag vliegen??
Wie heeft hier meer over vernomen? Staat dit mogelijk WEL in de handleiding van de DX7 beschreven?
Ik ben benieuwd.