2.4GHz zenderset voor 250 quad (ZMR250 V2)

Beste mede-modelbouwers,

Ik ben op zoek naar een goede zenderset voor mijn ZMR250 V2 die ik binnenkort binnenkrijg. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Ik ben dus op zoek naar een zender + ontvanger voor m'n quad. Ik zal een Naze32 gaan gebruiken, en dit is mijn eerste zelfbouw quad. Ik heb wel al aardig ervaring met de hubsan X4.
Nu lijkt mij de Spektrum DX6i wel wat met DSMX. Ik vind alleen de prijs enigszins overdreven. Al gauw 150eu. voor een setje.
De DX5e zou ook nog kunnen, maar die heeft geen expo dacht ik. De Flysky's heb ik minder goede dingen over gelezen dus daar ben ik wat terughoudend mee.
Zijn er nog andere keuzes of hebben jullie misschien tips om op te letten.

Ik hoor het graag!
Roaldo

Tja ik zou zeggen een Taranis XD9 plus....maar jewil niet veel geld uitgeven lees ik zo.

Misschien een : Turnigy 9XR pro

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=66516

Met een Frsky module.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/...8R_8_16Ch_S_BUS_ACCST_Telemetry_Receiver.html

Which Module?
The 9XR Pro accepts almost any make of transmitter module of the JR shape. If you already have
a JR format module and a number of receivers, they will operate perfectly well with the 9XR Pro.
Some modules need a little tape to make them a snug fit. Others need to be inserted carefully to
avoid bending the pins.
The receivers you use must match the module. To bind the receiver to the transmitter follow the
manufacturer's instructions.
You have two main choices of module at this time:
1.
FrSky, either DJT or XJT. The DJT supports the older V8 series receivers plus D-series
(telemetry) receivers. The XJT supports D-series and V8-II receivers, plus the newer
X
series receivers.
2.
DSM2/DSMX: The OrangeRX module supports both protocols

Dan zit je op 140 eur......of je spaart even door voor de Taranis :-)

Bedankt voor je reactie! Die 9XR ziet er zeker wel goed uit. Ben er alleen nog niet helemaal achter hoe het werkt met die modules. Je koopt dus een 9XR en dan kun je een willekeurige module met bijbehorende ontvanger kopen en afhankelijke van welk model je module+ontv. is heb je telemetrie en een aantal kanalen? Of heb ik dat fout?

Bedankt voor het aanbod maar ik ben voorzien. Heb vanmiddag een zgan DX5e opgehaald voor 55,- met ontvanger.

Back