:sleeping::sleeping:, huh, wat? ha, daar ben ik weer!
Tijdje geslapen geloof ik, maar ben weer een beetje online.
Eindelijk weer een laptopje waar ik weer mee kan tekenen en in de huiskamer lekker kan computeren. Het voornemen is om natuurlijk ook weer zo nu en dan op het forum te kijken
.
Om te beginnen het hele topic van Master Berrie doorgelezen over de Adamas...
Nu heb ik de laatste tijd even wat tijd gehad en ben eindelijk verder gegaan aan een projectje wat ik al heeeeeel lang in gedachten had.
Een soort Super Mimi. Doel is een lekker rustige floater, lekker licht, maar wel flaps en rol om me niet te gaan vervelen...
Nu ben ik voornamelijk van het bouwen ipv onderbouwen, dus hier geen lange berekeningen en xflr-analyses..
Plan:
2.5m span, deelbaar in het midden, soort grote DLG, zelfde bouwwijze (positief, schuim), flaps, rol, D47's in de vleugels, enkele V-stelling.
Rompje gedeeltelijk zelf geshaped, deel carbon hengeldeel. Erg dun en licht, hopelijk net stijf genoeg als ik me rustig hou...
Staartdelen zijn van supergee formaat.
40gr motortje, 3S850, extra Bec met buzzer, prop komt nog.
foto's komen wellicht nog, heb er nu eentje van de 1e vleugel uit de zak.
Komt op 180gr compleet inbouwklaar op roerhoorntjes na.
Nu vraag IEDEREEN zich natuurlijk af, waarom post je DIT nou weer??
Nou ja, ik dacht, uuuhm, als het niet teveel moeite is, zou men misschien eens mee willen denken over een naam....
2.5m mimi-achtige klinkt nog niet echt zo lekker pakkend zegmaar
Zo te lezen is dit voor meer mensen een probleem volgens mij, al weet Berrie er altijd weer wat moois van te maken (in alle opzichten).
Tijdje geslapen geloof ik, maar ben weer een beetje online.
Eindelijk weer een laptopje waar ik weer mee kan tekenen en in de huiskamer lekker kan computeren. Het voornemen is om natuurlijk ook weer zo nu en dan op het forum te kijken

Om te beginnen het hele topic van Master Berrie doorgelezen over de Adamas...

Nu heb ik de laatste tijd even wat tijd gehad en ben eindelijk verder gegaan aan een projectje wat ik al heeeeeel lang in gedachten had.
Een soort Super Mimi. Doel is een lekker rustige floater, lekker licht, maar wel flaps en rol om me niet te gaan vervelen...
Nu ben ik voornamelijk van het bouwen ipv onderbouwen, dus hier geen lange berekeningen en xflr-analyses..
Plan:
2.5m span, deelbaar in het midden, soort grote DLG, zelfde bouwwijze (positief, schuim), flaps, rol, D47's in de vleugels, enkele V-stelling.
Rompje gedeeltelijk zelf geshaped, deel carbon hengeldeel. Erg dun en licht, hopelijk net stijf genoeg als ik me rustig hou...

Staartdelen zijn van supergee formaat.
40gr motortje, 3S850, extra Bec met buzzer, prop komt nog.
foto's komen wellicht nog, heb er nu eentje van de 1e vleugel uit de zak.
Komt op 180gr compleet inbouwklaar op roerhoorntjes na.
Nu vraag IEDEREEN zich natuurlijk af, waarom post je DIT nou weer??
Nou ja, ik dacht, uuuhm, als het niet teveel moeite is, zou men misschien eens mee willen denken over een naam....
2.5m mimi-achtige klinkt nog niet echt zo lekker pakkend zegmaar

Zo te lezen is dit voor meer mensen een probleem volgens mij, al weet Berrie er altijd weer wat moois van te maken (in alle opzichten).
Laatst bewerkt door een moderator: