2 big lama bij miracle mart?

• Topicstarter Topicstarter eclipce
  • Startdatum Startdatum
E

eclipce

Guest
hallo,

ik samen met een vriend willen beide een big lama halen. dus wij wouden het tezamen halen bij miracle mart zodat het verzendkosten scheelt. maar hoe is de serves daar als je wat besteld en komen 2 heli's wel door de douane? we willen er ook nog wat spare parts en accu's bij bestellen.
enige ervaringen?

Groeten

ik heb geen idee hoe de service daar is, ik haal het spul liefst uit nederland weg

volgens mij ben je hier nog goedkoper uit dan uit buitenland te bestellen

maarja dat is mij mening ;)

miracle-mart

Geweldige shop in hongkong,,,
Onze 3 lama's en alle xtreme onderdelen komen daar weg.
goede service en snelle levering.
Meerdere bestellingen gedaan, meestal een en dag of 5, 6 voor dat je het in huis hebt.
Bij grote en dure spullen pakt de doaune deze er wel uit.
Maar dan nog lach je nog steeds om de totaal prijs, die nog steeds veel goedkoper is als hier in NL.

kijk ik doe het ook omdat hij hier ongeveer 160 euro en daar 81 euro (2.4ghz zender)

@RonW: heb je die 3 lama's tegelijk laten versturen want 2 big lama's is best wel groot om te laten verzenden.

ik heb geen idee hoe de service daar is, ik haal het spul liefst uit nederland weg

volgens mij ben je hier nog goedkoper uit dan uit buitenland te bestellen

maarja dat is mij mening ;)

Nou echt niet !
Een 2,4 ghz lama V3 bij miracle mart kost 53.21 euro
Een 2,4 ghz lama V3 bij de eskyshop kost 99,00 euro

Met de douane kosten enz. erbij ben je mischien 75 euro kwijt..

lama

kijk ik doe het ook omdat hij hier ongeveer 160 euro en daar 81 euro (2.4ghz zender)

@RonW: heb je die 3 lama's tegelijk laten versturen want 2 big lama's is best wel groot om te laten verzenden.

Bij mij waren het 3 esky v3 lama's,,,,

Gewoon een goede zaak om wat te kopen.

heb daar mijn beide Lama V4's vandaan. Goeie zaak.
Tsja inklaring heb je kans op, maar zelfs dan is het nog goedkoper dan hier kopen.

Back