2 motorige elektro

Hoi ik ben vandaag aan het experimenteren geweest met 2 borstelozemotoren op 1 regelaar en dat gaat heb 2 motoren 3548 en een 200A regelaar van Skywing met een 5000 mha er achter heb aan de regelaar 3 spliters gemaakt en door verboden met de 2 motoren men zij tegen mij dat elke motor een regelaar nodig heeft maar zo gaat het ook anders krijg je zoveel in de vleugel maar het werkt

groetjes Adrie

adrie, ik wil niet moeilijk doen, maar je postje is echt heel moeilijk te lezen. kan jer er niet hier en daar een "enter" tussen steken aub?
greetz

(Hoi, ik ben vandaag aan het experimenteren geweest met 2 borstelozemotoren op 1 regelaar en dat gaat. Heb 2 motoren 3548 en een 200A regelaar van Skywing met een 5000 mha er achter. Heb aan de regelaar 3 spliters gemaakt en door verbonden met de 2 motoren.
Men zij tegen mij dat elke motor een regelaar nodig heeft, maar zo gaat het ook. Anders krijg je zoveel in de vleugel maar het werkt.)
Niet beledigend bedoeld...

icon2.gif
Het kan misschien gaan, maar de motoren zullen nooit gelijk draaien.
Met als gevolg dat jouw/uw vliegtuig stuurt zonder dat je/u het wilt.
(Kan opgelost worden met wat gyro's geloof ik, maar ja dat is ook weer ruimte.)

grtzzz Stefan

men zij tegen mij dat elke motor een regelaar nodig heeft maar zo gaat het ook anders krijg je zoveel in de vleugel maar het werkt

groetjes Adrie

De vraag is hoe lang gaat dat goed .

In het begin van brushless tijdperk lieten wij ook 2 motoren (zelf gemaakt) op 1 regelaar lopen .(ze waren toen erg duur)

Als bijde liepen en je niet meer aan het gas kwam was er niks aan de hand.

Maar moest je met het gas spelen voor de landing ging het vaak fout , dan bleef 1 motor gewoon staan en de kist lag op de grond . :D

Mvg Johan

Back